Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Btw, ben ik weer!
Lekker gewerkt vandaag, alleen nu barstende koppijn.
PEUKIE IEMAND?!
Suus, maak je niet zo druk om hem.. er zijn er meer.
suusiejj schreef:ach int smsje zette hij neer :"hopelijk tot snelXJ". dus hijs ni kwaad of wat en die het spijt me denk ik dat hij het meer meent dan die Ricky want die heb dat nooit gezegd
Kyrseltje schreef:suusiejj schreef:ach int smsje zette hij neer :"hopelijk tot snelXJ". dus hijs ni kwaad of wat en die het spijt me denk ik dat hij het meer meent dan die Ricky want die heb dat nooit gezegd
Een jongen zegt niet snel het spijt me hoor Suus. En vaak als ze het zeggen, menen ze het ook!
Kyrseltje schreef:Suus, echt dat slaat helemaal nergens op dat het jouw schuld is. ten eerste, jij kan er niks aan doen dat je gevoelens voor iemand heb. En ten 2e, ik snap niet helemaal waarom het nou jouw schuld is...
Hij heeft jouw gezoend, en lief tegen je geweest, terwijl hij achter jouw rug om ook met andere flikflooide. Komop Suus, daar klopt iets niet in. Als het nou bij 1x zoenen was gebleven en hij niet steeds zo lief tegen je was, dacht ik van oke. Jij hebt gevoelens voor hem, terwijl hij maar 1x wilde zoenen. Maar hij heeft er voor gezorgd dat jij hem alleen maar leuker vond, door lief te zijn, kietelen enz. Dat doe je niet als je maar 1x wil zoenen Suus..
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Suus, echt dat slaat helemaal nergens op dat het jouw schuld is. ten eerste, jij kan er niks aan doen dat je gevoelens voor iemand heb. En ten 2e, ik snap niet helemaal waarom het nou jouw schuld is...
Hij heeft jouw gezoend, en lief tegen je geweest, terwijl hij achter jouw rug om ook met andere flikflooide. Komop Suus, daar klopt iets niet in. Als het nou bij 1x zoenen was gebleven en hij niet steeds zo lief tegen je was, dacht ik van oke. Jij hebt gevoelens voor hem, terwijl hij maar 1x wilde zoenen. Maar hij heeft er voor gezorgd dat jij hem alleen maar leuker vond, door lief te zijn, kietelen enz. Dat doe je niet als je maar 1x wil zoenen Suus..
ik heb op 1 avond (hier dus) veel met um gezoent , vaker/meer dagen niet hoor..
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:
Een jongen zegt niet snel het spijt me hoor Suus. En vaak als ze het zeggen, menen ze het ook!
dus meent ie het
Kyrseltje schreef:Ja oke, maar een jongen(meisjes ook) zoent vaak 'gewoon' met eenmeisje op feesten of met uitgaan. Maar bij iemand thuis of whatever, en dan achter je rug om flikflooien, dat vind ik wel erg..
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:ik heb op 1 avond (hier dus) veel met um gezoent , vaker/meer dagen niet hoor..
Ja oke, maar een jongen(meisjes ook) zoent vaak 'gewoon' met eenmeisje op feesten of met uitgaan. Maar bij iemand thuis of whatever, en dan achter je rug om flikflooien, dat vind ik wel erg..
Kyrseltje schreef:Maar, heeft hij een andere meid of niet?
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Maar, heeft hij een andere meid of niet?
wat ik van frank begrijp hebbie er meerdere
Kyrseltje schreef:Hmm, wat ik zo van hem hoor, over hoe hij tegen je doet, lijkt het me niks voor hem.. Maarja, hij zal het wel niet zomaar zeggen...
Wentos schreef:lastig, lastig..
Maar ik ga ff douche.. tot zo!
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Hmm, wat ik zo van hem hoor, over hoe hij tegen je doet, lijkt het me niks voor hem.. Maarja, hij zal het wel niet zomaar zeggen...
lijkt mij ook niet, kijk een barman moet altijd aardig doen tegen klanten, helemaal als je er (bijna) elke dag staat, kijk ik heb in ny gewerkt , daar lopen die jongens zo achter je aan, als vrouw zijnde hoef je er ook niet veel voor te doen, maar mannen moeten zich precenteren zeg maar..
En hijs gewoon fiets lief,
Kyrseltje schreef:Daarom meis.. Ik vind het allemaal behoorlijk raar..
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Daarom meis.. Ik vind het allemaal behoorlijk raar..
ja ik denk dak het allemaal in 1 verhaal moet gooien, en dat ik dat moet nalezen dat jullie meelezen?