Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:rookt er iemand met mij een peuk????
Jasia schreef:Ze kan nog wel in de "normale" houding lopen maar ze kan haar hoofd niet zo ver omhoog/naar voren brengen zodat ik geen inwerking meer heb zeg maar..
Mja, ik rijd Anne vooral op mijn zit & stem.. En als ze écht wilt.. dan gaat ze gewoon hoor..
jacqq schreef:Monica_86 schreef:rookt er iemand met mij een peuk????
mn moeder heeft dr sigaretten mee naar boven genomen
Jasia schreef:Heb je wel eens een thiedemann geprobeert..? Vind hem zelf heel fijn omdat ík er niks mee kan zeg maar.. Een slof heb ik als ruiter nog inwerking op, hoe strak of los ik hem laat..
Een thiedemann zit er gewoon aan en kan ik niks meer verkeerd mee doen.. snap je..?
jacqq schreef:mijn moeder slaapt al (werkt snachts, dus gaat vroeg naar bed)en dr doosje sigaretten zitten in haar tas en die heeft ze mee naar boven genomen .
nu niet meer... nouja .. soms![]()
jacqq schreef:uhm nou ik ben gestopt (was mijn sigaretten koper kwijt geraakt (gelukkig)
Jasia schreef:Haha..
Ik reed vandaag voor we naar buiten gingen nog in de bak.. En had toen mijn thiedemann er al aan hangenEn merkte (voor de 2e keer) dat ze veel sneller ontspant met dat ding..
Maar in de bak blijven we gewoon zonder rijden hoor
jacqq schreef:omdat ze bij ons controleren met id kaart
en ik 13 ben
Monica_86 schreef:Jasia schreef:Haha..
Ik reed vandaag voor we naar buiten gingen nog in de bak.. En had toen mijn thiedemann er al aan hangenEn merkte (voor de 2e keer) dat ze veel sneller ontspant met dat ding..
Maar in de bak blijven we gewoon zonder rijden hoor
maar je merkt dus wel verschil??