Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Hai hai meiden
Ik vind het heel goed dat je kitzbi lekker bij laat komen en niet opnieuw gaat dekken
Ben benieuwt wat voor moois kim eruit poept
Vandaag naar jade geweest en ik moet zeggen hij zag er toppie uit lekker gegroeit en gelukkig niet ingevallen maar gewoon mooi op gewicht.. Ik laat ze nu al een tijdje 1 kilo op een dag voeren en daar doet hij het goed op .. Van 2 kilo op een dag begon hij dik te worden .......... maarja als veulen hadden ze daar toch wel erg behoefte aan en deden ze het goed op dusja ik heb nu geleerd hoe ouder ze worden dat je dan iets moet minderen met de brok...
Ik ben gister weer gezakt voor het afrijden dus ga in april waarschijnlijk staatsexamen doen !
Liekjje schreef:oooh ik vind kate zooo leuk!![]()
![]()
![]()
Nou vandaag moest ik wegen ( ben aan dieet) en jawel in totaal nu -6.3( 2weken nu bezig)
Zo blij eindelijk gaat het lekker en goed!
Het is een dieet met shakes.. Veel mensen vinden het slecht en zijn erop tegen maar mij werkt dat niet met dit eten en dit eten want ik lust de helft niet! En nu val ik snel af omdat ik niet eet .. maar straks als ik op mijn gewicht ben die ik wil hebben dan moet ik opbouwen met 1x op een dag eten en zo steeds verder!en t werkt !