[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liiisaaa

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 17:32

Lekker zo'n dagje vrij Paulien! Zou ook lekker lesje nemen als ik jou was, veel plezier alvast. ;) Blijf me zelf ook verbazen over hoe paarden je aanvoelen. Als je maar een beetje gespannen bent reageren ze daar gelijk op..

Super dat Matilla het zo goed doet! Galop doet ze nu ook al super zo te horen! ;)

Heb echt hele vermoeiende dag gehad. Al vanaf half 9 wezen mesten en daarna hele rare dag gehad.. Eerst Nib gereden en hij was echt gestoord, werd gewoon bang van hem. Hij liep over me heen was totaal niet gefocust en dan kun je ook niks (zat er nog niet eens op) en hij rende hele tijd rond en dan is hij opeens een bulldozer van 600 kilo. Toen wilde ik opstappen en ik was net met 1 voet in de beugel en andere net omhoog en toen ging hij opeens galoperen, kon gelukkig net optijd gaan zitten en heb hem toen met zn kop de muur in gedouwt. Toen begon hij echt zo te klieren echt niet normaal en toen kwam er nog een steiger achteraan en toen had ik het echt serieus niet meer. Zat echt in tranen op hem, en toen leek hij opeens een beetje aandacht aan mij te geven. Zat nog steeds in tranen tegen hem te praten waarom hij nou zo doet en alles, en toen draaide hij opeens heel lief z'n hoofd naar me toe en opeens was het helemaal over zijn gedrag.. Hij gedroeg zich opeens echt ongelovelijk goed, en hij was enorm ontspannen en deed echt alles! En verder de hele dag ook, als ik binnen kwam hinniken als ik bij hem stond hele tijd met z'n neus kriebelen. En als ik weer weg ging ook hinniken.. Echt heel apart..

Maar ben echt kapot nu :P

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:34

who wat een verhaal
mischien dacht ie echt van oliebol oke ik stop al of zo:P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:24

Peelie schreef:
Nou, mara is gewassen en wel. Ik heb haar toch maar even haar boerka deken op gedaan (dek met hals). hahaha. Tjah toch groote kans dat het gaat regenen, ze had het ook een beetje koud, dus tjah. Als het dan gaat regenen beschermt de deken haar,ipv haar vacht die nu helemaal de olie kwijt is door het wassen.

hhahahahaha had haar meegenomen naar huis om te wassen :Pin de achtertuin :P pony door de woonwijk heen :P supper grappig :D

haha zijn daar foto's van? :=

Vaag ja van Nib.. :(:) Wel lief dat ie meteen braaf was toen ie merkte dat je t echt niet leuk vond..

Hier verder niet veel te melden.. gewoon gewerkt vandaag..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:55

dat wou ik eigenlijk wel doen,maar Mara raakte een beetje in paniek toen ikweg liep om mijn mobiel te pakkenvoor een foto van haar in de achtertuin. Dat werd hem dus niet, jammer genoeg...

De tuin is nu wel weer spik en span door al het water :D

hahaha toen ik haar aan het wassen was kwam de glazenwasser ook nog even langs, die stond echt raar te kijken :P hahahaha

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:57

Jammer.. :P
Er staat een paard in de tuin, ja ja een paard in de tuin :)ddd

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:00

Lol... hahaahahaaa :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:46

Nathalie83 schreef:
Jammer.. :P
Er staat een paard in de tuin, ja ja een paard in de tuin :)ddd

hihiihhihiih, zo was ik zelf ook al rond aan het fluiten tijdens het wssen :P
supper grappig! :P

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:46

Hier ben ik ook weer. Net even alles bijgelezen. Kan niet op alles reageren, te veel.

DDW1190, zielig van je poesje :(:) Soms zouden ze moeten kunnen praten. Alleen soms :D

Ik heb nog een reuzenslak zien voorbijkomen. Te slijmig voor mij. Het schijnt wel dat slakkenslijm erg goed is voor de huid ;)

Paard in de tuin had ik ook wel graag willen zien.

Gisteren was echt april weer. Regen, hagel, sneeuw en zon. Allemaal in15 min tijd. Heel raar.

Ik heb gisteren onverwachts moeten werken en vandaag een uur vroeger moeten beginnen. Ik ben blij als ik weer een normale week heb.

Pauline wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken van Diesel, of heb ik dat gemist??

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:56

Lisa, ik herken je verhaal echt heel erg... Hij voelde vast je angst. Apart dat hij ineens zich zo gedroeg.

Fijn dat het rijden zo goed gaat Naomi :D

Blondiev, dinsdag krijg ik de uitslag.

Vandaag echt heerlijk gereden. Was alleen in de bak maar ze was mooi actief, en galop heerlijk rustige tempo helemaal trots op haar :+:

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 09:29

Goeiemorgen allemaal!

Denk het ook Paulien, Nib is heel gevoelig voor hoe ik me voel. :P Super dat zo goed ging met Madeira!

Blondiev hoop ook dat je weer normale week gaat krijgen..

Nog even spammen :P Vorige week naar buiten gegaan, maar daarvoor maakte eigenaresse van Nib nog even snel foto's

Afbeelding

Afbeelding

Ga nu naar Nib toe, rijd vandaag niet alleen in de bak. Dat scheelt voor hem enorm. :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 09:56

Hoe groot is nib eigenlijk, hij ziet er wel reuzagtig uit op deze foto's.

Nou, vandaag is de dag dan aangebroken. Mijn eerste officieele wedstrijd. Gelijk tussen de paarden. We gaan er gewoon voor die winstpunten te pakken, verder zie ik het wel. En ja, een leuk avondje natuurlijk!

Ik ben blij dat ik Mara haar deken met Hals op heb gedaan, het heeft vannacht gehoost als de malle, dus ik heb zo nog een (fingers crossed) schone pony en een droge pony :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 14:35

Nou bijna alles is nu schoon, alleen mijn zadel nog, en mijn laarzen oppoetsen zodat ze hemaal glimmen :D heb dus nog aardig wat poetswerk voor de boeg :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 14:52

ooh ik dacht dat je al weg zou zijn..
Heeeel veel succes!! :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:51

nee joh, pas vanafond rond 8 uur moet ik...

Ik hoop echt dat het dan droog is, want het stord hier echt als de mallen, niet leuk dus...

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:47

Ooh ik dacht 's ochtends 8 uur! :P

Super veel succes!

Nib is maar 1.48 gemeten. Maar we denken zelf dat hij 1.45 is. ;)

Vandaag echt heeerlijk dagje gehad! Nib was vanochtend weer super relaxed en deed echt alles! Zelfs Spaanse Pas kent hij nu! :D 's Middags kwamen er kinderen van een zorgboerderij hier uit de buurt rijden heb toen m'n 'oude' showpony gepakt en op halster gereden echt heerlijk dat ding! Allemaal spelletjes gedaan, paaseieren race enzo! :P

Vanavond en morgen lekker niksen. Nib heeft vrij morgen.. Morgenavond ga ik naar Paaspop hier, groot festival :P

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:50

Hallo :)

Ooit, oke een paar maande geleden, zat ik ook in dit topic maar toen kreeg ik het echt heel erg druk met school, paarden en sport en alles dat ik jullie echt niet meer bijhield :P
Vinden jullie het goed als ik weer mee klets??
Ik heb nu ook een snellere laptop dus dat scheelt ook al haha :)

Met mij en Atlas gaat het heel erg goed, dinsdag krijgt hij zijn ijzers en dan kunnen we weer lekker naar buiten!

Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:51

Hihi ik dacht dus ook dat je 8 uur 's morgens moest starten :P ben heel benieuwd hoe het gaat! :)

Lisa, heerlijk dus met Nib bezig geweest :D Haha Madeira is groter dan Nib :P

Rozie, welkom terug :D fijn dat het zo goed met Atlas gaat :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:03

Leuke foto van Atlas! :D

Ja Paulien dacht ik ook al, lekker weer is het nu.. Vanochtend was het beter :P

Nib is een ukkie! :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:09

Ben benieuwd hoe het gegaan is peelie.

@lisa: wat voor bit heeft nib daar in? Ziet er wel apart uit. Ook dat hoofdstel, waar hebje dat vandaan?

Ligt het aan mij of is het hier heel rustig?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:11

Liiisaaa schreef:
Leuke foto van Atlas! :D

Ja Paulien dacht ik ook al, lekker weer is het nu.. Vanochtend was het beter :P

Nib is een ukkie! :D

Op Madeira's paspoort staat dat ze 1.51 is. :) Maar noem haar altijd ukkie want er staan paarden van 1.87 ofzo op stal daarnaast is Madeira een shetlander haha :P

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:30

Dat hoofdstel is oorspronkelijk een stang&trens hoofdstel. Volgens mij was het een gewone dressuurstang alleen dan in Portugese versie :P Hoofdstel is namelijk Portugees. Deze heeft eigenaresse Nib via Marktplaats goedkoop weten te krijgen. Nieuw zijn ze bijna 200/300 euro. Op www.barokshop.com heb je ook dat soort dingen. ;)

Haha ach gut! :D Nib is een van de grotere op stal, maar vind het juist leuk om hem Uk te noemen.. Vooral omdat hij zo'n enorm hoofd heeft :P Groter dan paard op stal.. Foei toch! :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 21:30

Liiisaaa schreef:
Dat hoofdstel is oorspronkelijk een stang&trens hoofdstel. Volgens mij was het een gewone dressuurstang alleen dan in Portugese versie :P Hoofdstel is namelijk Portugees. Deze heeft eigenaresse Nib via Marktplaats goedkoop weten te krijgen. Nieuw zijn ze bijna 200/300 euro. Op http://www.barokshop.com heb je ook dat soort dingen. ;)

Haha ach gut! :D Nib is een van de grotere op stal, maar vind het juist leuk om hem Uk te noemen.. Vooral omdat hij zo'n enorm hoofd heeft :P Groter dan paard op stal.. Foei toch! :D

Haha peep heeft ook zo groot hoofd :+
Zag dit topic en dacht hee wat leuk :Y)

Edit: Zie dat ik op mijn zus der account zit, was niet de bedoeling dacht dat ik gewoon op Marlis zat:P

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 22:12

Heeft Peps vast van der vader.. Mijntje had dacht ik niet zo'n enorm hoofd? :D

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 22:59

Bedankt :)

haha ja Atlas heeft ook zo'n groot hoofd! helemaal als ik ernaast sta.. :p

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:36