Super dat Matilla het zo goed doet! Galop doet ze nu ook al super zo te horen!

Heb echt hele vermoeiende dag gehad. Al vanaf half 9 wezen mesten en daarna hele rare dag gehad.. Eerst Nib gereden en hij was echt gestoord, werd gewoon bang van hem. Hij liep over me heen was totaal niet gefocust en dan kun je ook niks (zat er nog niet eens op) en hij rende hele tijd rond en dan is hij opeens een bulldozer van 600 kilo. Toen wilde ik opstappen en ik was net met 1 voet in de beugel en andere net omhoog en toen ging hij opeens galoperen, kon gelukkig net optijd gaan zitten en heb hem toen met zn kop de muur in gedouwt. Toen begon hij echt zo te klieren echt niet normaal en toen kwam er nog een steiger achteraan en toen had ik het echt serieus niet meer. Zat echt in tranen op hem, en toen leek hij opeens een beetje aandacht aan mij te geven. Zat nog steeds in tranen tegen hem te praten waarom hij nou zo doet en alles, en toen draaide hij opeens heel lief z'n hoofd naar me toe en opeens was het helemaal over zijn gedrag.. Hij gedroeg zich opeens echt ongelovelijk goed, en hij was enorm ontspannen en deed echt alles! En verder de hele dag ook, als ik binnen kwam hinniken als ik bij hem stond hele tijd met z'n neus kriebelen. En als ik weer weg ging ook hinniken.. Echt heel apart..
Maar ben echt kapot nu