Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Wat heb je toch een sloperd Hinke, vreemd hoor! Die van de paardendrogist was redelijk hufterproef dacht ik... Maar niet Hinke proef dus.
Ik ga donderdag ook het inrijden weer oppakken als hij in de bak ook een beetje normaal loopt iig
Sportmassage, tja, hoe leg ik dat ff snel uit. Is niet zo heel moeilijk hoor. Spieren soepel houden van sporters (maar kunnen dus ook gewoon niet sporters zijn hoor), tapen, blessure preventie. Zo is het even makkelijk uitgelegd. Maar kan bijvoorbeeld ook in een kuuroord gaan werken.
Is idd erg pittig naast me werk nog, maar ik wil het zo ontzettend lang, en vind t zo leuk dat ik het er wel voor over heb
Freya wat rot trouwens dat het een soort tunneltje wordt! Heeft het strootje dat niet veroorzaakt?
Wie gaan er trouwens nog naar horse event?
Peelie schreef:MM ik wil ook naar horseevent. lijkt mij heel informatief!
Anky is anders dik dan Mara. Mara is ook echt dik op haar rug, dat valt bij Anky wel mee. Anky heeft gewoon een buikje in vergelijking met Mara.
Wat je ook kan doen is zelf op een krukje gaan zitten den dan de hoef op je been laten rusten. Mits Anky zo braaf is. En waarneer de hoef gaat brokkelen is hij te lang en ben je te laat met onderhouden.
Ik fijl de hoef voordat ik ook maar het idee heb dat hij gaat brokkelen.
Stravero schreef:@ Plientjedres: Daar heb je zeker een punt! Kan ik niet mee![]()
Vanmiddag naar België!! Eerste paard bekijken, is een KWPN, 2½ jarige hengst ...Maandagmiddag de andere 2 bekijken en die staan in Ermelo en 't Harde! En die uit Ermelo is een 3-jarige, nog helemaal groen. Die uit 't Harde is een 4-jarige en licht zadelmak maar beheerst bijna nog geen oefeningen. Ben benieuwd of er wat tussen zit voor me!!
![]()
![]()
Hinke schreef:@stravero: ! STap je over op kwpn-ers? Wat ga je dan met bob doen? Wil je een groen paard of een beleerd paard?
VivaLaVida schreef:Stravero schreef:@ Plientjedres: Daar heb je zeker een punt! Kan ik niet mee![]()
Vanmiddag naar België!! Eerste paard bekijken, is een KWPN, 2½ jarige hengst ...Maandagmiddag de andere 2 bekijken en die staan in Ermelo en 't Harde! En die uit Ermelo is een 3-jarige, nog helemaal groen. Die uit 't Harde is een 4-jarige en licht zadelmak maar beheerst bijna nog geen oefeningen. Ben benieuwd of er wat tussen zit voor me!!
![]()
![]()
oehhh leuk leuk!! Ik heb ook zo'n zin om naar paard te gaan kijken, helaas voor mij zijn de stallen nog niet af