Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben 't echt zo zat he. Ik heb echt zoiets van: trek dat stomme ding er maar gelijk uit 

:D 

muppetmayo schreef:Gina2003 mijn haf was ook zo'n uitbreker. Geen stroom te hoog, meneer dook er gewoon onderdoor
Nu ben ik inmiddels verhuisd van stal (met een mega hoog hek aan het begin van het erf, daarom koos ik deze stal, hoefde ik m niet meer van de weg te plukken). Hij staat achter een meest banketstaaf hekje, daar zou meneer op de andere stal zo overheen springen. Ik had me dus al op het ergste voorbereid. Maar niks! Hij heeft nog niet eens 1 keer een poging gedaan! Ik denk dus toch dat het met je stalling te maken heeft. Heeft ze het wel 100% naar haar zin?
Madeira_ schreef:Joeppie Madeira_ @ [JITP] Fotoshoot Haf Madeira in het winterse Dronten! fotoshoot van Madeira![]()
Ik heb net een galstenenaanval weer gehadben 't echt zo zat he. Ik heb echt zoiets van: trek dat stomme ding er maar gelijk uit
Vanmiddag heeft Suusje92 @ bokt met Madeir een springlesje gehad; goed ze is geen springtalent, maar ze vond het volgens mij erg leuk om te doen

Had eigenlijk foto's moeten maken van mn gekke straaljager, een voorbeeldje: Hij stond even bij de komen in de hoek van de bak en komt 'n rammelding over de parallelweg en hij sprong
Met 4 benen boven het hek uit!!! Die smiegt kan dus echt wel springen, maar niet over balken

Ennuh..Dan kunnen we meten want de prijsuitreiking van de finale is altijd helemaal als laatste
....
... 
klinkt echt pennie haha.
beter. die konijnenziekte (myxomatose)