Ik post hier trouwens nu ook voor de 1e keer.
Heb nog geen haflinger maar volgende week wel!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
speedy_cindy schreef:
xLariss schreef:Leuk moon van die instructrice!
Naomi_Haffie schreef:welke site ? link link![]()
moon superava's maak je
knabbelgirl schreef:ik slaap nog steeds lecht
knabbelgirl schreef:ik kijk coyoty ugly
girlchat11 schreef:ik ben het ook wel een beetje eens met suus. Jullie kunnen af en toe heel erg bot uit de hoek komen, vooral tegen nieuwe mensen. Geeft niet echt een lekker gevoel als je dat niet verwacht.... Ik vond het in het begin ook niet leuk.... maargoed...
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:Wel grappig eigenlijk dat de "medebokkers" van suus gelijk hebben over mijTerwijl ik ze niet eens ken
Wil je die kennen dan?
mieske schreef:Trouwens ik ben ook nieuw..
Tegen mij doen ze lief..
Hoe komt dat ?
SmeeJ schreef:Pff, mariska ik mag jou echt niet dom wijf.
knabbelgirl schreef:girlchat11 schreef:ik ben het ook wel een beetje eens met suus. Jullie kunnen af en toe heel erg bot uit de hoek komen, vooral tegen nieuwe mensen. Geeft niet echt een lekker gevoel als je dat niet verwacht.... Ik vond het in het begin ook niet leuk.... maargoed...
ik ben aardig, als ik je mag
en ik ben niet bot ik ben hoe ik ben en ik zeg wat ik vind
ik ga daar echt niet anders over doen
en als ik iemand niet mag draai ik daar ook niet omheen
mieske schreef:SmeeJ schreef:Ach hou je mond toch, bleegh
*smeert de poep ff over Esmee dr gezicht*
Ziet toch geen verschil met of zonder poep
girlchat11 schreef:Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.
Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou
knabbelgirl schreef:girlchat11 schreef:Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.
Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou
als ik 1 ding niet doe is het mensen wegpestten over pb, dat vind ik zo achterbaks en dan worden woorden zo omgedraait!
en ik geef gewoon opmerkingen dan ja, die heb ik net zo hard te voorduren gehad hoor
mieske schreef:girlchat11 schreef:Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.
*gaapt even![]()
![]()
Zei je wat ?
madeleen schreef:SmeeJ schreef:, voooorkant
Gelezen.
Maar wat zou ik daar moeten lezen, dat ik niet mee zou mogen praten?
Snaa_ schreef:307 dan heb je nog wat te lezen![]()
Monica_86 schreef:Ik heb het boek de horsewhisper gekocht! Morgen ophalenspeedy_cindy schreef:
ahh wat een mooierds
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:ik kijk coyoty ugly
hebk ook gezien, geweldige film
suusiejj schreef:SmeeJ schreef:Pff, mariska ik mag jou echt niet dom wijf.
nog iemand die hier een reden vind wrom ik haar niet mag of begrijp ik dit nu helemaal verkeerd
esmee echt waar wij hebben togh ook altijd die lijn he
suusiejj schreef:knabbelgirl schreef:
ik ben aardig, als ik je mag
en ik ben niet bot ik ben hoe ik ben en ik zeg wat ik vind
ik ga daar echt niet anders over doen
en als ik iemand niet mag draai ik daar ook niet omheen
daar ging het niet om het ging om de manier waarop, volgens mij ken je nie lezen of wel,
suusiejj schreef:knabbelgirl schreef:niet doe is het mensen wegpestten over pb, dat vind ik zo achterbaks en dan worden woorden zo omgedraait!
en ik geef gewoon opmerkingen dan ja, die heb ik net zo hard te voorduren gehad hoor
en dat is jou reden om maar dom kind ofzo iets te zegge tegen iemand die hier langer loopt?
Snaa_ schreef:307 dan heb je nog wat te lezen![]()
Roma_4ever schreef:goedemorgen
suus als je hier gewoon komt om gezellig mee te kletsen is dr ja niks aan de hand maar als jij alleen maar komt om hier te lopen rellen kom dan nietdit heeft helemaal geen zin zo iedereen hier heeft duidelijk een eigen mening.
en jou opmerking over dat jody hier al langer zit dan emma is missschien wel zo maar emma komt hier elke dag en jody plaatst af en toe een bericht ik ben bijen dan vervolgens vraagt ze heel vaak huh watdan hoezo ? wat een paar pagin's terug stond. als ze niet vaker komen kan en daardoor steeds heel veel moet lezen en niet aan meekletsen toe komt dan moet ze dat even melden
maar dat jij steeds begint over hoe lang jij er wel niet inzint en wij niet vind ik nergens op slaan
het is hier nu harstikke gezellig en jij komt steeds even rellen ( zo zie ik dat ) dan wordt er weer een paar pagina's over gediscussieerd en dat maakt de sfeer er niet gezelliger op.
dus bij deze als je komt praat dan of mee of blijf weg maar ga hier niet lopen rellen en vertellen dat jij en lous en dorien etc. er al van af deel 1 inzitten en dat jullie daarom meer te zeggen zouden hebben want zo kom je nu wel over.
en ik denk dat de meesten hier uit het topic het wel met me eens zijn
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:goedemorgen
suus als je hier gewoon komt om gezellig mee te kletsen is dr ja niks aan de hand maar als jij alleen maar komt om hier te lopen rellen kom dan nietdit heeft helemaal geen zin zo iedereen hier heeft duidelijk een eigen mening.
en jou opmerking over dat jody hier al langer zit dan emma is missschien wel zo maar emma komt hier elke dag en jody plaatst af en toe een bericht ik ben bijen dan vervolgens vraagt ze heel vaak huh watdan hoezo ? wat een paar pagin's terug stond. als ze niet vaker komen kan en daardoor steeds heel veel moet lezen en niet aan meekletsen toe komt dan moet ze dat even melden
maar dat jij steeds begint over hoe lang jij er wel niet inzint en wij niet vind ik nergens op slaan
het is hier nu harstikke gezellig en jij komt steeds even rellen ( zo zie ik dat ) dan wordt er weer een paar pagina's over gediscussieerd en dat maakt de sfeer er niet gezelliger op.
dus bij deze als je komt praat dan of mee of blijf weg maar ga hier niet lopen rellen en vertellen dat jij en lous en dorien etc. er al van af deel 1 inzitten en dat jullie daarom meer te zeggen zouden hebben want zo kom je nu wel over.
en ik denk dat de meesten hier uit het topic het wel met me eens zijn
ik welen ik vind het netjes gezegt.
Ik vind dat IEDEREEN hier even veel te zeggen heeft, niet alleen de oude of de nieuwe. Maar gedraag je dan ook gewoon normaal
knabbelgirl schreef:want ze lopen misschien vanaf topic 1 mee, maar waren ze dit topic? Een een groot deel van het vorige topic?
En er wordt wel gezegt dat we normaal moeten doen tegen nieuwelingen, maar die zijn een groot deel waarom zij weggaan.