[HK] Wel meer dan 14 [Haflinger] Pk! SUPERSNEL!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snaa_

Re: [HK] Wel meer dan 14 [Haflinger] Pk! SUPERSNEL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 01:14

307 dan heb je nog wat te lezen Ach gut

Ik post hier trouwens nu ook voor de 1e keer.
Heb nog geen haflinger maar volgende week wel! Vingers aflikken

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 01:38

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 02:17

xLariss schreef:
Leuk moon van die instructrice! Haha!

Jah heh Haha!

Naomi_Haffie schreef:
welke site ? link link Duivel

moon superava's maak je Haha!

touwhalsters.com

Thanx Haha!

knabbelgirl schreef:
ik slaap nog steeds lecht Boos!

me2

knabbelgirl schreef:
ik kijk coyoty ugly Haha!

hebk ook gezien, geweldige film Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:50

girlchat11 schreef:
ik ben het ook wel een beetje eens met suus. Jullie kunnen af en toe heel erg bot uit de hoek komen, vooral tegen nieuwe mensen. Geeft niet echt een lekker gevoel als je dat niet verwacht.... Ik vond het in het begin ook niet leuk.... maargoed...

dank je iemand die het tenminste snapt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:51

Babsie_Flash schreef:
mieske schreef:
Wel grappig eigenlijk dat de "medebokkers" van suus gelijk hebben over mij Clown Terwijl ik ze niet eens ken Huilen van het lachen

Wil je die kennen dan? Huilen van het lachen

reken erop dat jullie die kennen , babs had van jou togh wel; verw8 dat je het net als de laatste keer snapte, blijkbaar dus niet

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:52

mieske schreef:
Trouwens ik ben ook nieuw..
Tegen mij doen ze lief..
Hoe komt dat ? Vork

ik ben niet nieuw en we werden hier stuk voor stuk gewaardeerd dus dit slaat werkelijk nergens op of wil je nu horen dat je gewoon super geweldig bent en jij veeeeeel liever bent dan andere nieuwelingen kom op zeg

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:53

SmeeJ schreef:
Pff, mariska ik mag jou echt niet dom wijf .

nog iemand die hier een reden vind wrom ik haar niet mag of begrijp ik dit nu helemaal verkeerd Lachen
esmee echt waar wij hebben togh ook altijd die lijn he Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door S_uus op 18-01-08 04:03, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:54

knabbelgirl schreef:
girlchat11 schreef:
ik ben het ook wel een beetje eens met suus. Jullie kunnen af en toe heel erg bot uit de hoek komen, vooral tegen nieuwe mensen. Geeft niet echt een lekker gevoel als je dat niet verwacht.... Ik vond het in het begin ook niet leuk.... maargoed...

ik ben aardig, als ik je mag
en ik ben niet bot ik ben hoe ik ben en ik zeg wat ik vind Ja
ik ga daar echt niet anders over doen
en als ik iemand niet mag draai ik daar ook niet omheen

daar ging het niet om het ging om de manier waarop, volgens mij ken je nie lezen of wel,

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:55

mieske schreef:
SmeeJ schreef:
Ach hou je mond toch, bleegh Scheve mond

*smeert de poep ff over Esmee dr gezicht*
Ziet toch geen verschil met of zonder poep Clown

kijk en jij noemt je volwassen?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 03:59

girlchat11 schreef:
Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.

Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou Knipoog

ik ben niet nieuw hoor meis Knipoog loop vanaf deel 1 al mee Haha!
en Jody waar Emma het tegen had loopt als je het mij vraagt langer mee dan heel Emma..
in dat opzichte ben ik het met je eens! want dit is precies wat ik bedoelde, tis net of jullie alles bepalen (Emma en mieske of whatever) terwijl wij er al langer zitten,

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 04:00

knabbelgirl schreef:
girlchat11 schreef:
Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.

Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou Knipoog

als ik 1 ding niet doe is het mensen wegpestten over pb, dat vind ik zo achterbaks en dan worden woorden zo omgedraait!
en ik geef gewoon opmerkingen dan ja, die heb ik net zo hard te voorduren gehad hoor

en dat is jou reden om maar dom kind ofzo iets te zegge tegen iemand die hier langer loopt?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 04:00

mieske schreef:
girlchat11 schreef:

*gaapt even Slapen Gaaaap
Zei je wat ? Clown

en jij kunt niks serieus nemen, erg vervelend.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 04:01

madeleen schreef:
SmeeJ schreef:
Nagelbijten / Gniffelen, voooorkant Vork

Gelezen. Knipoog
Maar wat zou ik daar moeten lezen, dat ik niet mee zou mogen praten? Vork

gaap dan hierom Gaaaap

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 08:59

goedemorgen en tot later, ben werken Haha!

Snaa_ schreef:

welkom, wie wordt je haflinger

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:30

Monica_86 schreef:
Ik heb het boek de horsewhisper gekocht! Morgen ophalen Haha!

speedy_cindy schreef:
http://i13.tinypic.com/6tx91ly.jpg
Dat zijn Atish en Amira Lachen

ahh wat een mooierds Haha!

cool moon! laat ff weten of hij leuk is Ja

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:30

Monica_86 schreef:
knabbelgirl schreef:
ik kijk coyoty ugly Haha!

hebk ook gezien, geweldige film Haha!

ik heb hem echt al 20x gezien ofzo ROFL

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:31

suusiejj schreef:
SmeeJ schreef:
Pff, mariska ik mag jou echt niet dom wijf .

nog iemand die hier een reden vind wrom ik haar niet mag of begrijp ik dit nu helemaal verkeerd Lachen
esmee echt waar wij hebben togh ook altijd die lijn he Tong uitsteken

ja je snapt het verkeerd want ze maakte een grapje ROFL

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:32

suusiejj schreef:
knabbelgirl schreef:

ik ben aardig, als ik je mag
en ik ben niet bot ik ben hoe ik ben en ik zeg wat ik vind Ja
ik ga daar echt niet anders over doen
en als ik iemand niet mag draai ik daar ook niet omheen

daar ging het niet om het ging om de manier waarop, volgens mij ken je nie lezen of wel,

In ieder geval beter dan dat jij Nederlands kan typen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:34

goedemorgen Lachen

suus als je hier gewoon komt om gezellig mee te kletsen is dr ja niks aan de hand maar als jij alleen maar komt om hier te lopen rellen kom dan niet Knipoog dit heeft helemaal geen zin zo iedereen hier heeft duidelijk een eigen mening.

en jou opmerking over dat jody hier al langer zit dan emma is missschien wel zo maar emma komt hier elke dag en jody plaatst af en toe een bericht ik ben bij Tong uitsteken en dan vervolgens vraagt ze heel vaak huh watdan hoezo ? wat een paar pagin's terug stond. als ze niet vaker komen kan en daardoor steeds heel veel moet lezen en niet aan meekletsen toe komt dan moet ze dat even melden Knipoog

maar dat jij steeds begint over hoe lang jij er wel niet inzint en wij niet vind ik nergens op slaan
het is hier nu harstikke gezellig en jij komt steeds even rellen ( zo zie ik dat ) dan wordt er weer een paar pagina's over gediscussieerd en dat maakt de sfeer er niet gezelliger op.

dus bij deze als je komt praat dan of mee of blijf weg maar ga hier niet lopen rellen en vertellen dat jij en lous en dorien etc. er al van af deel 1 inzitten en dat jullie daarom meer te zeggen zouden hebben want zo kom je nu wel over.

en ik denk dat de meesten hier uit het topic het wel met me eens zijn Knipoog

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:34

suusiejj schreef:
knabbelgirl schreef:
niet doe is het mensen wegpestten over pb, dat vind ik zo achterbaks en dan worden woorden zo omgedraait!
en ik geef gewoon opmerkingen dan ja, die heb ik net zo hard te voorduren gehad hoor

en dat is jou reden om maar dom kind ofzo iets te zegge tegen iemand die hier langer loopt?

misschien loopt ze hier langer, maar ze leest niet bij he, daar heb ik geen respect voor

en is nou de enige reden dat je hier komt om het topic weer te verzieken ROFL want blijf dan lekker bij je volwassen vriendjes want zo wordt het er ook niet bepaald gezelliger op hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:36

Snaa_ schreef:

welkom stel je je zelf even voor en lees je de regels door Knipoog ja ook jij moet bijlezen Tong uitsteken en dat zijn soms heeel veel pagina's dus bereid je maar vast voor

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:36

Roma_4ever schreef:
goedemorgen Lachen

suus als je hier gewoon komt om gezellig mee te kletsen is dr ja niks aan de hand maar als jij alleen maar komt om hier te lopen rellen kom dan niet Knipoog dit heeft helemaal geen zin zo iedereen hier heeft duidelijk een eigen mening.

en jou opmerking over dat jody hier al langer zit dan emma is missschien wel zo maar emma komt hier elke dag en jody plaatst af en toe een bericht ik ben bij Tong uitsteken en dan vervolgens vraagt ze heel vaak huh watdan hoezo ? wat een paar pagin's terug stond. als ze niet vaker komen kan en daardoor steeds heel veel moet lezen en niet aan meekletsen toe komt dan moet ze dat even melden Knipoog

maar dat jij steeds begint over hoe lang jij er wel niet inzint en wij niet vind ik nergens op slaan
het is hier nu harstikke gezellig en jij komt steeds even rellen ( zo zie ik dat ) dan wordt er weer een paar pagina's over gediscussieerd en dat maakt de sfeer er niet gezelliger op.

dus bij deze als je komt praat dan of mee of blijf weg maar ga hier niet lopen rellen en vertellen dat jij en lous en dorien etc. er al van af deel 1 inzitten en dat jullie daarom meer te zeggen zouden hebben want zo kom je nu wel over.

ik wel Ja en ik vind het netjes gezegt.
Ik vind dat IEDEREEN hier even veel te zeggen heeft, niet alleen de oude of de nieuwe. Maar gedraag je dan ook gewoon normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:38

knabbelgirl schreef:
Roma_4ever schreef:
goedemorgen Lachen

ik wel Ja en ik vind het netjes gezegt.
Ik vind dat IEDEREEN hier even veel te zeggen heeft, niet alleen de oude of de nieuwe. Maar gedraag je dan ook gewoon normaal

ja ik ook en ik hoop dat het suus nu duidelijk is dat het geen zin heeft om hier steeds maar te kome rellen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:40

want ze lopen misschien vanaf topic 1 mee, maar waren ze dit topic? Een een groot deel van het vorige topic?
En er wordt wel gezegt dat we normaal moeten doen tegen nieuwelingen, maar die zijn een groot deel waarom zij weggaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:42

knabbelgirl schreef:
want ze lopen misschien vanaf topic 1 mee, maar waren ze dit topic? Een een groot deel van het vorige topic?
En er wordt wel gezegt dat we normaal moeten doen tegen nieuwelingen, maar die zijn een groot deel waarom zij weggaan.

idd helemaal mee eens en als ze komen lezen ze neit terug en zij hebben het dan ook over de nieuwelingen dat het daar door komt dus ik snap niet waarom ze dan hier tegen ons komen zeuren