[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:52

@ Klijntjuh: Ik zou zooooo je haffie's overnemen maar mn ouders denken daar anders over!! :(:)

Mooi 2 span zal het wel zijn later!! :(:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:55

ja idd... maar we hebben net een ieuw paard en er is een 3e onderweg... :S Gaat niet lukken dus...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:57

@ Peelie: Wanneer is de jouwe ook alweer uitgerekend? :D

Ennuh..Klijntjuh: Ik wil je graag helpen maar kan het niet sorry -n-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:30

Ik ook al niet.. ben nog steeds bezig met lente wegkrijgen.. :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:56

heb je daar al reacties op vivalavida?

Mara moet in juni een veulen uit poepen :P

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:02

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:23

leuk??? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:24

aaah wat een leukerd! lijkt op mijn vorige haf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:25

Peelie schreef:

ja heb al reacties weer... iemand die al een tijd interesse heeft, en nog een paar waarmee ik aan t mailen ben :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:26

zijn er ook al kijkers geweest of niet?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:28

SunnyJazz schreef:
Naam: Sunny Sunshine
Ras: Haflinger
Leeftijd: 10
Verjaardag: 14-04
Mijn pony sinds: 14-04-'06
Geslacht: Merrie
Karakter: Heel ontdeugend en lief !
Africhting: Dressuur & Springen
Dressuur FNRS: F7
Dressuur KNHS: (D)B+13 > L1+2
Springen KNHS: (D)B+0
Hoogste sprong met mij: 1.05m

Met mijn meisje :+:
[img]http://img513.imageshack.us/img513/1201/28122008sunnyrijden116jj2.jpg[/img

Mijn knapperd. :o
[img]http://img183.imageshack.us/img183/6620/18102008fotoshootsunnyekr8.jpg[/img

Springen :o
http://img16.imageshack.us/my.php?image=foto02wa5.jpg

:+:
http://img16.imageshack.us/my.php?image=01092008sunnyrijden0513we1.jpg

En? :o

heb jij hier niet al eerder gekletsen of ben ik nou gek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:31

Peelie schreef:
zijn er ook al kijkers geweest of niet?

nope nog niet :)

ben ook aardig kieskeurig... :o
als er geen mogelijkheid tot buiten staan is (alleen een binnenbak) hoeft het van mij al niet meer...
of de wijze van praten (ik heb al een hoofdstel en een zadel ........hallo ze moet nog 2 worden en wie zegt dat die past?) dat staat me dan niet aan en dan kap ik er al mee..
of mensen die niet willen komen kijken...
dat soort dingen. of mensen die gelijk beginnen af te dingen :+ je hebt dr nog niet eens gezien... of mensen die in delen willen betalen... ehhh als je zo'n lage prijs voor goed tehuis nog niet eens kan betalen, hoe betaal je dan de DA?

de gekste dingen dus :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:32

ja ik snap het... dan zou ik ook afhaken...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:03

zucht... wat duurd het lang... mijn zadel komt vandaag als het goed is hier aan... maar hoe laat??? I don't Know... zucht... zou willen dat hij er nu is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:02

Peelie schreef:
ja ik snap het... dan zou ik ook afhaken...

ik heb om sommige dingen helemaal dubbel gelegen..
maarja het is wel tijd dat ze een x weggaat :)
ookal ga ik dr best missen, zij verdient meer aandacht!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:17

Peelie schreef:
SunnyJazz schreef:
Naam: Sunny Sunshine
Ras: Haflinger
Leeftijd: 10
Verjaardag: 14-04
Mijn pony sinds: 14-04-'06
Geslacht: Merrie
Karakter: Heel ontdeugend en lief !
Africhting: Dressuur & Springen
Dressuur FNRS: F7
Dressuur KNHS: (D)B+13 > L1+2
Springen KNHS: (D)B+0
Hoogste sprong met mij: 1.05m

Met mijn meisje :+:
[img]http://img513.imageshack.us/img513/1201/28122008sunnyrijden116jj2.jpg[/img

Mijn knapperd. :o
[img]http://img183.imageshack.us/img183/6620/18102008fotoshootsunnyekr8.jpg[/img

Springen :o
http://img16.imageshack.us/my.php?image=foto02wa5.jpg

:+:
http://img16.imageshack.us/my.php?image=01092008sunnyrijden0513we1.jpg

En? :o

heb jij hier niet al eerder gekletsen of ben ik nou gek?

Niet dat ik me kan herinneren =$ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:21

Ik heb lente zojuist verkocht :)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:33

vivalavida @ mooi dat ze verkocht is :p

paradox @ waarom reageer je niet op ne pb's :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:36

jaa he :) super tehuisje gevonden, leuke mensen ook :)
moet wel heeel lang rijden om der weg te brengen maar dat maakt ook niet uit verder, als ze t maar goed krijgt!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:37

@VivaLaVida: leuk dat ze verkocht is! Spijtig dat ze ZE heeft want ik vond het echt een prachtige merrie! Maar heb hier al 1 ZE'er rondlopen en dat is eigelijk wel een beetje genoeg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:38

Ja het is heel jammer het is echt een knap ding. maar daar zal ze er geen last van hebben, ze hebben meerdere ZE paarden daar die allemaal 'genezen' zijn.... het is niet anders :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:24

Afbeelding
[mevrouw staat half in een spagaat :+ ]

Nog een foto van van de week; buikje zijn we mee bezig.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:39

Peelie schreef:

Hahaha oké :+

@ SunnyJazz: Leuk paardje!!! :D

@ VivaLaVida: Gefeliciteerd, en sterkte als ze weggaat :(:) Maar super dat 't een leuk tehuis is!! Gaat ze nu naar de kust?

@ Dapnik: Schattige foto!!! :+:

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:44

gina2003 schreef:
Goedemorgen!
Hebben jullie ook een uitbreekhafje?

Mijn merrie vind het altijd leuk om onder de stroomdraden door te lopen, ze duikt er onderdoor, duwt ze omhoog met haar hoofd en duikt er dan onderdoor, maakt niet uit hoeveel stroom erop staat, dat neemt ze dan voor lief.
Ze verveelt zich snel.

Gisteravond kwam ik op stal, hoorde ik dat ze een jacht op madame hebben gehouden.
Ze waren alvast begonnen met de paarden binnen te zetten, ze gaan nl elke dag in de paddock, en haar dochter liep terug om Gina binnen te halen, toen spring ze over het draad, maar niet hoog genoeg, dus trok ze het bovendraad stuk.
Daarna op het terein gerent, ging ze naar binnen, maar dat vond ze toch maar niks, dus denderde ze weer naar buiten, sprong over een ander draad weer een paddock in, om er vervolgens weer overheen uit te springen en een andere paddock in te gaan..
Nou ja, uiteindelijk was het spelletje niet meer leuk, bleef ze staan en kon je haar zo pakken...
Ik wou gana wandelen omdat ze gister geent was, nou ze stond net een paar minuten op stal, dus heb haar maar laten staan.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Gelukkig zijn de paddocks bijna helemaal van hout, maar je moet door een paddock naar de volgende lopen, op dat stukje zit stroomdraad, de ingang van voren ook en de ingang naar de wei toen, dus wel een paar draden, ik word er een beetje wanhopig van.

2 weken geleden was ze ook los, en is ze de schuur in gegaan, waar mensen wortels hebben staan en zo.
Ze heeft in totaal ongeveer 1 zak wortels op, een zakje appels, wat biks van iemand, wat muesli en een halve ton droge slobber, en nergens last van hebben he?!
Ik wist het niet, de eigenaresse van stal hoorde later pas wat ze allemaal had gegeten, dus ik heb gewoon gereden en zo, en ze krijgt, omdat ze zich verveeld, op stal ook altijd her en der een wortel gegooit, dus ook die avond..

Notaris staat bekend om zijn brave nakomelingen, nou die van mij is wel een monster hoor!

Nathalie83 , wat leuk dat je een veulen krijg!
Hou je het zelf?
Wanneer is ze uitgerekend?
Ik ga maar eens aan het werk, hoef vandaag maar tot half 1, daarna lekker naar Gina even rijden, waarschijnlijk heb ik vanmiddag les.

Hoe herkenbaar, doet Smartie ook

Twee weken geleden wilde ik haar weer binnenhalen, dit hoefde dus niet meer ze kwam zelf al de stal binnen gelopen. Hoe ze het gedaan heeft , geen idee. Alle draden lagen op de grond, de handvaten van de hekken af en er was niets stuk.

@hinke, maandag gaan we bij een jaarling kijken , mocht dit niets worden wil ik haar wel zien. Deze zomer gaan we verhuizen en komt Smartie aan huis te staan. Ik wil er dan een haf of fjord bij. Mag ik de vp via pb?

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:14

Smartie2004 schreef:
gina2003 schreef:
Goedemorgen!
Hebben jullie ook een uitbreekhafje?

Mijn merrie vind het altijd leuk om onder de stroomdraden door te lopen, ze duikt er onderdoor, duwt ze omhoog met haar hoofd en duikt er dan onderdoor, maakt niet uit hoeveel stroom erop staat, dat neemt ze dan voor lief.
Ze verveelt zich snel.

Gisteravond kwam ik op stal, hoorde ik dat ze een jacht op madame hebben gehouden.
Ze waren alvast begonnen met de paarden binnen te zetten, ze gaan nl elke dag in de paddock, en haar dochter liep terug om Gina binnen te halen, toen spring ze over het draad, maar niet hoog genoeg, dus trok ze het bovendraad stuk.
Daarna op het terein gerent, ging ze naar binnen, maar dat vond ze toch maar niks, dus denderde ze weer naar buiten, sprong over een ander draad weer een paddock in, om er vervolgens weer overheen uit te springen en een andere paddock in te gaan..
Nou ja, uiteindelijk was het spelletje niet meer leuk, bleef ze staan en kon je haar zo pakken...
Ik wou gana wandelen omdat ze gister geent was, nou ze stond net een paar minuten op stal, dus heb haar maar laten staan.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Gelukkig zijn de paddocks bijna helemaal van hout, maar je moet door een paddock naar de volgende lopen, op dat stukje zit stroomdraad, de ingang van voren ook en de ingang naar de wei toen, dus wel een paar draden, ik word er een beetje wanhopig van.

2 weken geleden was ze ook los, en is ze de schuur in gegaan, waar mensen wortels hebben staan en zo.
Ze heeft in totaal ongeveer 1 zak wortels op, een zakje appels, wat biks van iemand, wat muesli en een halve ton droge slobber, en nergens last van hebben he?!
Ik wist het niet, de eigenaresse van stal hoorde later pas wat ze allemaal had gegeten, dus ik heb gewoon gereden en zo, en ze krijgt, omdat ze zich verveeld, op stal ook altijd her en der een wortel gegooit, dus ook die avond..

Notaris staat bekend om zijn brave nakomelingen, nou die van mij is wel een monster hoor!

Nathalie83 , wat leuk dat je een veulen krijg!
Hou je het zelf?
Wanneer is ze uitgerekend?
Ik ga maar eens aan het werk, hoef vandaag maar tot half 1, daarna lekker naar Gina even rijden, waarschijnlijk heb ik vanmiddag les.

Hoe herkenbaar, doet Smartie ook

Twee weken geleden wilde ik haar weer binnenhalen, dit hoefde dus niet meer ze kwam zelf al de stal binnen gelopen. Hoe ze het gedaan heeft , geen idee. Alle draden lagen op de grond, de handvaten van de hekken af en er was niets stuk.

@hinke, maandag gaan we bij een jaarling kijken , mocht dit niets worden wil ik haar wel zien. Deze zomer gaan we verhuizen en komt Smartie aan huis te staan. Ik wil er dan een haf of fjord bij. Mag ik de vp via pb?

Ja, vind het echt vervelend, ze deinst nl ook niet terug voor auto's of zo, dus dat ze losloopt vind ik niet zo'n probleem, maar de gevaren wel.

Nou die van mij kruipt er onderdoor, of springt eroverheen...
Niet erg handig.