Byee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Deze
knabbelgirl schreef:girlchat11 schreef:ik ben het ook wel een beetje eens met suus. Jullie kunnen af en toe heel erg bot uit de hoek komen, vooral tegen nieuwe mensen. Geeft niet echt een lekker gevoel als je dat niet verwacht.... Ik vond het in het begin ook niet leuk.... maargoed...
ik ben aardig, als ik je mag
en ik ben niet bot ik ben hoe ik ben en ik zeg wat ik vind
ik ga daar echt niet anders over doen
en als ik iemand niet mag draai ik daar ook niet omheen
girlchat11 schreef:Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.
Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou
girlchat11 schreef:Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.
Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou
girlchat11 schreef:ja
girlchat11 schreef:ik ga naar bed.... Doej
Babsie_Flash schreef:girlchat11 schreef:ik ga naar bed.... Doej
Ik ook! Welterusten allemaal!
madeleen schreef:Hee!
Zou ik hier ook mogen mee praten?
SmeeJ schreef:, voooorkant
mieske schreef:madeleen schreef:Hee!
Zou ik hier ook mogen mee praten?
We praten niet..
we bokken
madeleen schreef:SmeeJ schreef:, voooorkant
Gelezen.
Maar wat zou ik daar moeten lezen, dat ik niet mee zou mogen praten?
madeleen schreef:Ja,
Die heb ik voor zover ik niet blind ben gelezen, & aan welke eis zou ik niet voldoen volgens jou?