_karin_ schreef:Maargoed, dag: dlientjuh, Jotee, lotteluvah, Marijee, mieske, Naomi_Haffie, SmeeJ, TjelleBieb, Wentos en 2 bezoekers![]()
Doeeeeg trol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:Maargoed, dag: dlientjuh, Jotee, lotteluvah, Marijee, mieske, Naomi_Haffie, SmeeJ, TjelleBieb, Wentos en 2 bezoekers![]()
Jotee schreef:Waar? Welk merk?
_karin_ schreef:Dear maria, count me in!![]()
Maargoed. mijn broer wil dus. Vanaf 6 uur eigenlijk al.Dus ik moet er nu maar eens af voordat ik van de stoel geduwd wordt.
TjelleBieb schreef:Leuke broer?
Niet wat voor Viet?
Jotee schreef:Waar? Welk merk?
_karin_ schreef:Jaa mijn broer is leuk hoor.donkerblonde krullen, blauwe ogen, vrij lang, gitaar spelende & voetballende, 18 jaar. Smelten jullie al weg?
![]()
Maargoed. Nu ben ik écht weg.
mieske schreef:Door jullie ben ik setjes verslaafd geworden
_karin_ schreef:Jaa mijn broer is leuk hoor.donkerblonde krullen, blauwe ogen, vrij lang, gitaar spelende & voetballende, 18 jaar. Smelten jullie al weg?
![]()
Jotee schreef:_karin_ schreef:Jaa mijn broer is leuk hoor.donkerblonde krullen, blauwe ogen, vrij lang, gitaar spelende & voetballende, 18 jaar. Smelten jullie al weg?
![]()
Misschien iets voor mij?! Heerenveen is niet zo ver weg! Kunnen we eens samen rijden met die haffies!
![]()
Naomi_Haffie schreef:ik verveel me echt de komende dagen
lotteluvah schreef:Jotee schreef:
Misschien iets voor mij?! Heerenveen is niet zo ver weg! Kunnen we eens samen rijden met die haffies!
IK ZAG HEM HET EERST
lotteluvah schreef:Jotee schreef:
IK ZAG HEM HET EERST
dlientjuh schreef:Naomi_Haffie schreef:ik verveel me echt de komende dagen
zaterdag heb ik wel wat te doen voor je
bij ah werken