Anseltje schreef:ach joh, hij vind het vast niet erg wat langer in zn warme stalletje te blijven
neuh hij vind het wel prima

maja hele dag vind ik te lang
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:ach joh, hij vind het vast niet erg wat langer in zn warme stalletje te blijven
princesmax schreef:Hallo!! mag ik ook gezellig meepraten?![]()
Mijn naam is Fanny, ben 18 jaar en woon in boekel.
Mijn hobbys zijn uitgaan, veel winkelen!, hardlopen en natuurlijk mijn twee dikzakken: prinses maxima van het ruitersgat (v wallenstein) en Romy ( v. allacher ). Romy is nu 1jaar en 6 maanden oud, en max is 5 jaar het zijn beide merries. en verder weet ik zo ff niks te vertellen
biancailona schreef:Anseltje schreef:ach joh, hij vind het vast niet erg wat langer in zn warme stalletje te blijven
ilona zou gek worden op stal, zodra ze je hoort staat ze al te hinniken van ben je niets vergeten. Dus ze staat 24/7 buiten. En als ze een keer binnen staat, staat ze na vijf minuten al rond te kijken van ik wil er uit. Halloooo
biancailona schreef:Anseltje schreef:ach joh, hij vind het vast niet erg wat langer in zn warme stalletje te blijven
ilona zou gek worden op stal, zodra ze je hoort staat ze al te hinniken van ben je niets vergeten. Dus ze staat 24/7 buiten. En als ze een keer binnen staat, staat ze na vijf minuten al rond te kijken van ik wil er uit. Halloooo
Monica_86 schreef:Ladies ik ga ff me paardje beweging geven!! Tot strakjes
Monica_86 schreef:Ladies ik ga ff me paardje beweging geven!! Tot strakjes
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hahaha gooi maar ff ,meet wel ff hoever je gegooit heb
ma zei al laat em dan een dagje staan, maar hij mot van mij naar buiten
suusiejj schreef:o.ja gisteren aamd ook zoiets
hij: Ga je vanavond na radar?
ik: jap net als altijd
5 minuten later
hij : Ga je vanavond trouwens na radar?".
ik :" *zucht* 2de keer jah ik ga vanaamd na radar".
Hij :"sorry hoor ik onthoud ook niet alles
ik :waarom vraaaaaaaaaag je het dan
Hij : wou het alleen maar bevestigd hebben hoef je niet zo te happen!
Joeri zei al voor de gein:"als je het uitmaakt moet je wel zeggen
ONTHOUDEN HE".
Anseltje schreef:Suus, laat die vent schieten joh![]()
Sorry, maar aan zo'n iemand heb je toch niks..Als hij de hele tijd jou zit af te zeiken enzo, en dan zegt van; zeg dat dan.. En blabla, dan zit er iets niet goed tussen jullie
Vind het wel rot voor je hoe hij reageerde op John.
Anseltje schreef:suusiejj schreef:o.ja gisteren aamd ook zoiets
hij: Ga je vanavond na radar?
ik: jap net als altijd
5 minuten later
hij : Ga je vanavond trouwens na radar?".
ik :" *zucht* 2de keer jah ik ga vanaamd na radar".
Hij :"sorry hoor ik onthoud ook niet alles
ik :waarom vraaaaaaaaaag je het dan
Hij : wou het alleen maar bevestigd hebben hoef je niet zo te happen!
Joeri zei al voor de gein:"als je het uitmaakt moet je wel zeggen
ONTHOUDEN HE".
wel lomp, maar opzich zit er wel wat achter
SmeeJ schreef:Omg, suus ik zou het ook metéen uitmaken.
Vond het inderdaad zwaar banketstaaf met john etc