Wat vervelend joh dat je nog geen werk gevonden heb. wel super leuk dat je met je rijbewijs bezig ben en lekker aan het trainen met farah
met peeps net gesprongen, best hoog voor ons doen zo douchen en weer avonddienst van half 3 tot elf. vandaag alleen geen zin haha
Laatst bijgewerkt door horsii op 18-03-12 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Marlis
Geplaatst: 18-03-12 13:36
Fijn dat het goed gaat met jullie Wat zijn trainingsblokken? Hopelijk snel weer werk meid. Heerlijk zo'n lange buitenrit.
Ik heb net voor mijn doen echt hoog gesprongen met Peeps. Daarna wou Anouscha ook nog effe dus is die ook nog geweest. Maar 1x heeft ze een balk eraf gegooid, toen bokten ze gelijk in galop ernaar haha maar ze krijgt me er niet af. Ze is echt een voorbeeldige merrie, toppertje. Peeps denkt hoe hoger, hoe beter. En wordt er lekker heet van.
Peeps en ik. (sprong is even hoog) 1.
Peeps en Anous. 2.
En ja ons houding is echt bagger. Peeps vindt springen echt onwijs leuk dus we gaan het vaker doen. Maar ik ben er best een angsthaas in, terwijl ik het stiekem toch wel erg leuk ga vinden
Neehoor, peeps heeft gewoon wintervacht , en lichte benen Ze is september/oktober geschoren maar staat al vanaf dec ofzo zonder deken en heeft ook gewoon vacht aangemaakt.
ah die bedoel je , handig
Laatst bijgewerkt door horsii op 18-03-12 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt
D8 ik ook. En als fitany 3 is en voor de keuring kan ik der ook mooi trainen en het is niet zwaar om te verslepen zoals een normale hindernis
nts19
Geplaatst: 18-03-12 22:02
ik ga weer is topic aanmaken van mijn grote tinker kruising lely!
nts19
Geplaatst: 18-03-12 22:37
sorry jullie moeten even wachten. alvast een voorproefje.. ik krijg net een e-mail dat ik vanaf 0.00 stand-by staat voor mijn eerste snuffelstage. Ben al eerder meegeweest met mijn mama maar nu is het echt officieel. Dus ik ga nu direct naar bed! haha
En deze foto moet je is vergelijken met die daaronder! Wat lijkt ze toch op haar moeder vinden jullie niet?
xelle
Geplaatst: 18-03-12 23:08
Liekjje: Wow, wat is Lely gegroeid zeg, echt een prachtig dier.
Nee helaas niet. Ik sta nog steeds opwacht. Best vervelend maar ook wel weer spannend. Ik hoop dat ik opgeroepen word voor 12 uur of morgen want dan kan ik vanmiddag naar stal!
Bedankt voor de reactie's op lely haar foto's! Kreeg net een pb'tje dat ze ook gigantisch veel op haar vader lijkt! Die rustige blik , en qua bouw heel erg!
Haha die vlechtjes haha. heb ik bij fitany nog nooit gedaan. Denk dat ze dat wel leuk vind want ze is een echt penny paard. schone peeps. Vlechtjes zitten er vast nog wel in
als peeps der manen los hangen worden ze helaas dubbel zo erg afgebete als met vlechten. Alleen zit beetje veel cowboy magic in dus manen waren nogal glad. Kyr had laatste tijd beetje moeite met stil staan dus vonden dit wel een goede oefening . Haha. Tut pony fitany