Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wil ook een veulentje
!
das tenminste iets

Nathalie83 schreef:ik wil er ook echt super graag bij zijn.. als ik nou precies wist wanneer het komt, dan zou ik nu al vrij nemen.. maar ja.. dat weet niemand.. 5 min zonder verkeer 10 min met verkeer.. ik MOET er gewoon bij zijn..
Je hebt een knap paard als ze het veulen er binnen tien minuten uit weet te persen.
!
!

Hinke schreef:Nathalie83 schreef:ik wil er ook echt super graag bij zijn.. als ik nou precies wist wanneer het komt, dan zou ik nu al vrij nemen.. maar ja.. dat weet niemand.. 5 min zonder verkeer 10 min met verkeer.. ik MOET er gewoon bij zijn..
Bij mijn ouders thuis is er nog nooit een veulen overdag geboren, altijd snachts. Dus dan kun je er toch wel bij zijn, als hij snachts wordt geboren? Als je 10 min reistijd hebt moet het echt wel lukkenJe hebt een knap paard als ze het veulen er binnen tien minuten uit weet te persen.
Ik vind het nu nog helemaal geen veulenweer, over een maand is het hopelijk een stukje warmer. Het regent niet maar het is echt koud. De waterbakken waren alweer deels bevroren.

Dat is minder, ik heb dus echt vet laat vakantie! 

VivaLaVida schreef:leuk stravero als t zo goed gaat! Mag ook wel denk ik, die galopwissel oefenen! vief kan ze ook al hoor, hoe eerder hoe beter want het is niet het makkelijkste ding, vooral niet als je paard goed is in de contra....
maar ik hoef dat tot mn 18e nooit te doen, want dan moet ik de Z2-pony proef doen (als ik 15/20 wp heb in het Z1 hoor
) en in de Z2-pony proef, zit geen vliegende wissel 
) doettie zo, ik kan 'm in galop en stap zo mooi terugverzamelen!!
In draf moeten we nog even oefenen om hem netjes z'n voetjes te laten optillen in het terugverzamelen (niet dat hij gaat s ukkelen gaat zeg maar)