Sanchowtju schreef:Zo, daar ben ik weerbijgelezen en wel
![]()
Dankúú wel voor je reacties! Lief!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanchowtju schreef:Zo, daar ben ik weerbijgelezen en wel
![]()
lotteluvah schreef:Girlgamer schreef:Nou Haflinger mensen, wat vinden jullie van deze kerel?:
[ITP] GGK Haflingerhengst Acilliano BE (duits)
hmm ik vind hem niet zo geweldig sorry
Wel een leuke haflinger maar als hengst, nee..
lotteluvah schreef:
lotteluvah schreef:girlchat11 schreef:volgens mij is deze alles behalfe ouderweds.
Ik wens je veel sucses:)
Welke hengst van tegenwoordig is wel ouderwets?
Sanchowtju schreef:Heeynou kom ik ook weer eens aankakken hoor
![]()
alles goed hier?
Hele leuke opening trouwenstop gedaan
![]()
Had de laatste paar dagen nauwelijks tijd om hier te komen, was heel druk met studie (moeilijke, belangrijke toets)
en met een baan zoeken en met ruzie hebben met me maHeb wel tussendoor alles bijgelezen, maar had ff geen tijd en zin om te reageren
![]()
Sorry hiervoor mensen, maar zal wel ff reageren op alle pagina's in dit nieuwe topic![]()
Jotee schreef:Gadver de gadver de gadver! Onze kat kotst net alles voor m'n neus eruit! Blugh! En bedankt zeggen we dan!
biancailona schreef:
lotteluvah schreef:
Eeeerg mooie stal laarzen
biancailona schreef:
lotteluvah schreef:Ik ga douchen enzo
Jotee schreef:Sanchowtju schreef:Zo, daar ben ik weerbijgelezen en wel
![]()
Jotee schreef:lotteluvah schreef:Ik heb zoooo'n zin om lekker te rijden he
Ik heb Noran gister en vandaag gereden, damn ging echt onwijs goed! Hij liep zo fijn!
Sanchowtju schreef:Jotee schreef:
graag gedaan![]()
maarre, weet je, jij bent de eerste aardige Joke die ik ken, rest allemaal hele slechte ervaringen mee
![]()
![]()
mijn bijna-ex-stiefmoederheette zo en ook me ex-stiefoma (das vast geen goed woord
)
lotteluvah schreef:Samir schreef:Waarom niet?
voor de 200000ste keer
Ik heb geen zadel.
Ik krijg een nieuw zadel omdat ze een hele moeilijke rug heeft. Deze wordt op maat gemaakt in Engeland met de hand.
Dus is het een hele lange levertijd.
lotteluvah schreef:Lot is 1 maart alweer 2 jaar van mij
Wentos schreef:Hallo allemaal!
Ga morgen of vanavond nog wel ff bijlezen, maar wou even m'n touwhalster laten zienAlleen volgens mij heeft Assunta echt een mega hoofd
want dit is een full, maar misschien had ze wel xtrafull moeten hebben..
Jotee schreef:Ik ben niet zo'n fan van touwhalsters. Vind ze maar gevaarlijk.
Een vriendin van mij heeft een pony. Die staat 's zomers gewoon, net zoals alle andere paarden van stal in het land. Of met halster of zonder halster. Nu had iemand van't zomer haar een touwtje om de hals/keel gebonden. Echt strak, je zag de afdruk in de nek zitten. Ook zo'n touwhalster-touwtje.
HAFxGEK schreef:Jotee schreef:Ik ben niet zo'n fan van touwhalsters. Vind ze maar gevaarlijk.
Een vriendin van mij heeft een pony. Die staat 's zomers gewoon, net zoals alle andere paarden van stal in het land. Of met halster of zonder halster. Nu had iemand van't zomer haar een touwtje om de hals/keel gebonden. Echt strak, je zag de afdruk in de nek zitten. Ook zo'n touwhalster-touwtje.
Dat moet je echt nooit doen, die dingen kunnen erg snijden
Jotee schreef:Wat vinden jullie van m'n kippie, die ik vanochtend tijdens m'n verveling in de les ff heb getekend?!![]()
girlchat11 schreef:
Moeders en camera's is geen goede combi