Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valiant schreef:ff een vraagje waarom zie ik bij BIJNA iedereen die tenen van jullie naar buiten steken??? krijg je minpunten voor in de wedstrijd sport en aangezien dit een haflingertaxatie is heb ik ook nog ff een ander vraagje wie van jullie strat er met zijn/haar haflinger officiele wedstrijden ik wil graag met mijn haf gaan startten maar sommige mensen zeggen dat je met een haf nogal raar wordt aangekeken op officiele wedstrijd??
Valiant schreef:ff een vraagje waarom zie ik bij BIJNA iedereen die tenen van jullie naar buiten steken??? krijg je minpunten voor in de wedstrijd sport en aangezien dit een haflingertaxatie is heb ik ook nog ff een ander vraagje wie van jullie strat er met zijn/haar haflinger officiele wedstrijden ik wil graag met mijn haf gaan startten maar sommige mensen zeggen dat je met een haf nogal raar wordt aangekeken op officiele wedstrijd??
sambunny schreef:hallo ,,
ik vind dit wel grappig ..
duss .. willen jullie dit ook effe bij mijn haflinger doen .. !!![]()
:$
dit is hem :
schema van zijn apk keuring op de maarssense paardendagen :
naam paard/pony : Lucky
kleur : zweetvos
schofthoogte : 1.40
gewicht : 433,5
hartslag per minuut : 44
leeftijd 13/14
geslacht : ruin
ademhaling per minuut : 36
staat van de hoeven voldoende opmerking : i.v. buitenzijde korter gaat naar de smid
staat gebid : matig is nu weeer goed
spierconditie : goed
gezondheid : goed
toiletteer beoordeling voldoende
xxx sam h0efJJuss lucky
Mystica schreef:Jullie moeten eerst zelf taxeren...
linda_arnold schreef:@Sambunny
- Wat is zijn afstamming en heeft hij uberhaubt papier omdat je aangeeft dat hij 13/14 is?
- Wat zijn presetaties in de sport?
De prijzen in de haflinger markt liggen naar mijn mening niet echt heel hoog en aangezien zijn leeftijd, onbekende(???) afstamming en aanwezigheid(??) van papieren denk dat hij tussen de €1000 en de €1400 waard is!
Nu heb je één reactie en nu braaf de andere taxeren