Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Diesel1992 schreef:Omdat Bonny ook hier een aantal keer voorbij is gekomen wil ik ook hier even melden dat Bonny te koop staat. Het is een pittige tante en kan niet meer de ontspanning vinden in het rijden die ik zo zocht!
[ Afbeelding ]
Dus mocht iemand interesse hebben stuur me een prive bericht! Ze staat ook op bokt markt!

. Vandaag maar even lekker met d'r gespeeld in de bak, ookal lijkt het ondertussen meer op een zwembad

Leuke Haflingers! 

Abby kan dat ook niet normaal.

Helaas ben ik altijd degene die met een camera loopt te zwaaien, hahaha! 

Goed beschermd op de weg zo!

Het zijn echt prachtige foto's geworden!
Dat ziet er echt heel eng uit zeg!
Helpt het als manenbeschermer? 

Hij gaat wel echt los op de foto's!
Hier kunnen we al bijna schaatsen. 
Weg met die rotvacht, was echt niet leuk meer hoe lang ze nog nat bleef en hoe snel ze het al warm had.
Ik dacht ook dat ze niet meer levendiger kon, nou echt wel. Abby is bezig met haar 2e jeugd (of misschien zelfs al 3e of 4e, who knows?). Ze werd echt een mafkees toen ik voor het eerst ging rijden met haar toen ze geschoren was. Het 2e rondje dat we liepen was in galop.
Ze durft steeds meer haar mening te uiten, als ze het ergens niet mee eens is geeft ze soms zomaar een bok. En tijdens het rijden gaat ze steeds meer meedenken, wat op zich ook weleens fijn is. 
Helaas de jury wat minder, 177. Maar goed, jammer dan volgende keer beter etc. Volgende keer is waarschijnlijk wel officieel, maar pas over 2 maanden. Heb ik nog even de tijd om de puntjes op de i te zetten en dan hopen dat we een jury tegenkomen die wel iets guller is met punten voor een schattige tankje.

Vanochtend in de ijskou Abby maar even buitengezet! 

En de sneeuw..sja die mag je in Groningen houden haha.

Marea en ik zijn weer op gang hoor!

het is echt een mooi paard!