@marlis wat is peeps ook een lieverd! hopelijk komt het allemaal weer goed. Kyra wordt steeds mooier! Ze ziet er heerlijk uit!
@nessie wauw wat is Goldy mooi! Hele aparte kleur. Sprekend hoofdje ook!
@chloedemi wat is Guus leuk. En zo heerlijk in dat sneeuw. Leuk paardje!
@xmarijn wauw dat zijn ook 2 beaty's. Wat een prachtige bos manen hebben die beide.
@xTessLove mooie foto! En ontzettend leuk filmpje! Knap dat je zo over het bankje heen springt! vind je het niet eng? Ik ben altijd bang dat Melis zou blijven haken ofzo

@miesjelle013 aah diego heeft echt zo'n lief puppyhoofdje! mooi figuurtje heeft hij ook!
pagina 32
@MariekeS_ Wat toevallig dat jullie allebei Wouter kennen! Leuke foto ook, zo zie je maar weer hoe klein de wereld is

@enefde oja nu zie ik het in het filmpje! Wat is mika een mooie haflinger en ook zo mooi op gewicht! Ik ben echt jaloers op al die ranke haflingers hier haha.
@FleurStyn je springt er wel uit op de pagina vind ik! Supermooie haflinger. Je rijdt ook netjes (heb ook je andere topic gezien!). superleuk jullie samen!
@ponyloveee ik moet het toch nog een keer zeggen, skoper is zo'n schatje op die foto hihi. Het kan een rare vraag zijn hoor, maar wat is die bobbel onder de buik van de moeder? (heb hier verder geen verstand van drachtige paarden en net bevallen paarden etc.)