desireeee_x schreef:Suus volgens mij reedt ik voor jou tijdens de parade
Ja klopt! Ik reed naast Suus haha! Vond jullie wel een fijn stel ervoor. Kon mijn pony er wel achter sturen! Jammer dat ze op het grasveld nog ff aan de kletter ging, draak!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rosanna1990 schreef:Zo, ik kijk ook weer terug van een geslaagde dag.
Dressuur was wat minder omdat de jury van mening was dat mijn pony krampachtig liep en naar de dierenarts moest.
Gelukkig hebben we het tegendeel bewezen met springen en zijn we 2e geworden! Zo trots aangezien het ons 2e parcours ooit was en ook voor het eerst op 70 cm.
yhultink schreef:Bassie>>>> Bedankt voor de reactie, we wachten af. Ben wel benieuwd, ben namelijk 1e geworden bij de 90 cm rubriek!!!

kanjers!! Springen ging ook super, maar Ilse mist de ervaring en de durf om Lita echt door het parcour te rijden. Door spanning sprong ze na hindernis 4 hindernis 7 al en op 5A een weigering en daarna op B. Lita heeft altijd al moeite met dubbele, maar als je haar gewoon goed naar voor rijdt en even overtuigd gaat het goed, maar daar mist Ilse dus nog wat in. Geeft niks, nog even geprobeerd en later hindernis 1 nog maar even en tevreden de ring uit gegaan!
was hun eerste parcour.. Parade fijn langs Esmee en Mando gereden en de gupkes mochten dus nog naar voren. Super ervaring voor Ilse!!! En Liet neemt dus al 5 jaar op rij prijzen mee naar huis
kanjer!!

Ach volgend jaar misschien weer proberen 
Ook 4 keer deelgenomen nog een reden om volgend jaar gewoon terug te komen haha!
volgend jaar gewoon weer, leert hij alleen maar van.

enefde schreef:Ik had een super dag, wij zijn in totaal ong 12 uur van huis geweest, lange lange dag...
Haha ik was 70cm foutloos rond, barrage ging er iets mis voor de hindernis, pony struikelde leek het, vallen beide zo ongeveer over de hindernis, dacht even met haar over de kop te gaan maar ging net goed.. jammer genoeg donderde ik er nog heel mooi naast.. behoorlijk stijve nek en kont nu...
Maar vaardigheid heeft ze top gedaan, uiteindelijk 3e prijs dus mijn dag was super, dressuur ging zeer klote..

S_uus schreef:Rosanna1990 schreef:Zo, ik kijk ook weer terug van een geslaagde dag.
Dressuur was wat minder omdat de jury van mening was dat mijn pony krampachtig liep en naar de dierenarts moest.
Gelukkig hebben we het tegendeel bewezen met springen en zijn we 2e geworden! Zo trots aangezien het ons 2e parcours ooit was en ook voor het eerst op 70 cm.
Kijk dan reed jij dus achter mij haha!
Dat juryverhaal blijft een raar verhaal.....

Super trots op mijn blonde kanjer