Ermelo-weekend 2013 --> datum bekend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 10:42

desireeee_x schreef:
Suus volgens mij reedt ik voor jou tijdens de parade :+

Ja klopt! Ik reed naast Suus haha! Vond jullie wel een fijn stel ervoor. Kon mijn pony er wel achter sturen! Jammer dat ze op het grasveld nog ff aan de kletter ging, draak!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:23

Zo, ik kijk ook weer terug van een geslaagde dag.
Dressuur was wat minder omdat de jury van mening was dat mijn pony krampachtig liep en naar de dierenarts moest.
Gelukkig hebben we het tegendeel bewezen met springen en zijn we 2e geworden! Zo trots aangezien het ons 2e parcours ooit was en ook voor het eerst op 70 cm.

desireeee_x

Re: Ermelo-weekend 2013 --> datum bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:27

oh oke !

Tjah het zijn en blijven haflingers met soms hun keuren haha !
De mijne begon op het laatst heel vervelend te doen :o

voor de mensen die intresse hebben in het filmpje van de parade, mijn vader heeft alles gefilmd :
http://www.youtube.com/watch?v=Z9Kbgi3dhMM

op 45:34 & 46:56 zie je mijn haffie raar doen :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:54

Rosanna1990 schreef:
Dressuur was wat minder omdat de jury van mening was dat mijn pony krampachtig liep en naar de dierenarts moest.
Gelukkig hebben we het tegendeel bewezen met springen en zijn we 2e geworden! Zo trots aangezien het ons 2e parcours ooit was en ook voor het eerst op 70 cm.

Kijk dan reed jij dus achter mij haha!
Dat juryverhaal blijft een raar verhaal.....

pea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:17

yhultink schreef:
Bassie>>>> Bedankt voor de reactie, we wachten af. Ben wel benieuwd, ben namelijk 1e geworden bij de 90 cm rubriek!!!

Ah dan stond ik naast jou met de parade geloof ik!

Ik heb ook een leuke, maar lange dag gehad. Eerst dressuur, daarbij liep ze fijn met een paar kleine foutjes, 195 en 189 punten en twee keer vierde in het L1. Daarna de vaardigheid, nou dat was te erg. Ze was heel bang en volgens bij hadden we de langzaamste tijd geloof ik, oeps... Leek een beetje dom geloof ik tussen allemaal snelle cross haffies. Na even pauze bestgaand, daarbij door naar de finale! Helemaal leuk. In de finale heeft ze alles gegeven, maar niet bij de laatste vijf. Doordat de finale door het ongeluk wat later startte en de parade best lang duurde, zat ik 3 uur achter elkaar erop, arm dier. Maar ben trots op d'r, ze deed super haar best!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:26

Vond juist deze parade knap snel, vergeleken met andere jaren _O-

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:28

Wij waren gisteren om kwart over 9 ook eindelijk thuis! Meteen alles opgeruimd en trailer uitgespoten. Ik was kaaaapot!

Mooi dagje gehad, met helaas een dikke tegenvaller voor Marinda. Dat was goed schrikken. Mijn zusje heeft super gereden. Ze was 1e met 184 en 186 :D kanjers!! Springen ging ook super, maar Ilse mist de ervaring en de durf om Lita echt door het parcour te rijden. Door spanning sprong ze na hindernis 4 hindernis 7 al en op 5A een weigering en daarna op B. Lita heeft altijd al moeite met dubbele, maar als je haar gewoon goed naar voor rijdt en even overtuigd gaat het goed, maar daar mist Ilse dus nog wat in. Geeft niks, nog even geprobeerd en later hindernis 1 nog maar even en tevreden de ring uit gegaan! :) was hun eerste parcour.. Parade fijn langs Esmee en Mando gereden en de gupkes mochten dus nog naar voren. Super ervaring voor Ilse!!! En Liet neemt dus al 5 jaar op rij prijzen mee naar huis :D kanjer!!

Ik heb niet heel veel foto's van anderen gemaakt, druk bezig geweest met de paarden. Heb tijdens de parade volgens mij iedereen wel ergens op de foto gehad, en de bokkers die ik herkende nog even een keer extra. Ook bij 70 cm springen enkele combinaties op de foto gezet, in de hoop dat ik iemand blij kan maken.. Zal van de week even met de foto's aan de gang!
Laatst bijgewerkt door LoveLita op 25-08-13 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:30

Ja, wij waren bij de stallen want Marin zou toen terug komen uit het zkh, hadden Pien net geladen en zouden zo gaan zadelen voor de parade, toen belde papa dat we nog wel even konden wachten...

Ik vond de parade naar omstandigheden ook al vroeg haha.. Andere jaren was het ook pas rond die tijd, zonder uitloop

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:33

Nooooooou Lianne, dan heeft Ilse het beter gedaan dan wij hoor _O-
Maar na die hindernis 2 ging ie best lekker toen ik hindernis 3 gehad had en op 4 af ging zei ik iets maar weet niet meer wat alleen dat jij stond te lachen :+ Ach volgend jaar misschien weer proberen _O-

Thuis springt ie geweldig haha maar dit vond ie wel eng haha.

Echt tof voor Ilse! +:)+
Zag dr ook glunderen!! :D

Nou je het zegt... Asra neemt 4 jaar prijzen mee op rij :):) Ook 4 keer deelgenomen nog een reden om volgend jaar gewoon terug te komen haha!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:01

Haha niet uitlachen he Suus, vond het zo mooi om te zien hoe jullie toch mooi rond gingen!!! :D volgend jaar gewoon weer, leert hij alleen maar van.

Ilse glunderde echt idd! Heb super foto's van hoe ze naar voren reed. Goud waard haha! :D

Van ieder jaar een mooi aandenken dus! Eerste jaar was ik 2e, jaar daarop 1e, jaar daarop ook weer en 2e meen ik, jaar daarop 2e en Ilse 3e en nu weer 1e.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:17

Ik had een super dag, wij zijn in totaal ong 12 uur van huis geweest, lange lange dag...

Haha ik was 70cm foutloos rond, barrage ging er iets mis voor de hindernis, pony struikelde leek het, vallen beide zo ongeveer over de hindernis, dacht even met haar over de kop te gaan maar ging net goed.. jammer genoeg donderde ik er nog heel mooi naast.. behoorlijk stijve nek en kont nu...

Maar vaardigheid heeft ze top gedaan, uiteindelijk 3e prijs dus mijn dag was super, dressuur ging zeer klote..
Laatst bijgewerkt door enefde op 25-08-13 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:18

Hahahaha!
Die jongen bij de uitgang zei :"Wat zijn jullie leuk zeg! Als je hem aanmoedigt durft ie wel wat beter".
_O-

Ja super leuk!!!
Goed bewaren/inlijsten!

Wij hadden jaar 1 in de B eerste en ik geloof een 4de plaats.
2de jaar 2de ,
3de jaar 2x 2de
En nu dus het 4de jaar 2de haha :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:20

enefde schreef:
Ik had een super dag, wij zijn in totaal ong 12 uur van huis geweest, lange lange dag...

Haha ik was 70cm foutloos rond, barrage ging er iets mis voor de hindernis, pony struikelde leek het, vallen beide zo ongeveer over de hindernis, dacht even met haar over de kop te gaan maar ging net goed.. jammer genoeg donderde ik er nog heel mooi naast.. behoorlijk stijve nek en kont nu...

Maar vaardigheid heeft ze top gedaan, uiteindelijk 3e prijs dus mijn dag was super, dressuur ging zeer klote..

Volgens mij heb ik je wel gezien!

Je val vanuit de tribune gezien met paulien, en daarna de val met de kar :(

Gefeliciteerd!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:21

Oooooooh jongens wat ben ik blij met onze penny!!! *\o/* *\%/* :)) {:}

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:23

Haha ik heb het zelfs op film staan, 2 of 3 keer.. was wel sneu mn ouders waren komen kijken, maar waren net na mn gewone springparcours, dus hebben ze een uur gewacht om me na hindernis 1 te zien vallen -.-" mn vader zei later: ik was het aan het filmen en zag je vallen, stond me even af te vragen of ik je moest komen helpen of dat ik gewoon door moest filmen.. banketstaaf..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:34

2 of 3 keer?

Hahaha banketstaaf

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:42

ja mn vader filmde met zn mobiel, vriendin met mn filmcamera.. heb ook foto's van de val hindernis en nadat ik er weer opgestapt was en nog een keer gesprongen. ( en ja, bokt maakt niet zulk mooie woorden gelijk naar andere woorden, dus werd het banketsstaaf :)

Ik vond die vrouw in het midden ook super fijn! Ik had echt zo iets van, ik voel mn kont die doet pijn maar voor de rest niks, ik moet er nu direct weer op en nog een keer springen anders heb ik mn schrikreactie en dan sta ik zo te shaken dat ik echt niet kan springen. maar die vrouw zei al gelijk bouwen hindernis 1 weer even op. echt super fijn :)

Vond het wel jammer, had die grote paarden er sws niet uitgereden maar had wel een goeie kans gehad..

Zie hier de foto toen ik hem nog even een keer mocht nemen, ze sprong gewoon goed, kan ze zat:
Afbeelding

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:48

Ja die vrouw, heerlijk fanatiek!!! :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:49

Jammer dat je viel joh!! Hopelijk is de stijfheid gauw over

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:50

Ik vond die vrouw ook super!
Lekker rustig en geeft goede hints en tips!

Ze kan het ook zat, Asra kan ook zat die springt thuis 1,10.
Bij jou was gewoon pech!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:54

Ja hier kon Mika ook niks aan doen, heb filmpje teruggekeken en ze verstapte zich ofzo of struikelde, had eerst het idee dat ik met haar samen over de kop zou gaan. ipv van dat hing ik er al zo ver naast dat ik met geen mogelijkheid er meer terug op zou komen..

http://www.youtube.com/watch?v=rgCaLdzK ... e=youtu.be

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:06

S_uus schreef:
Rosanna1990 schreef:

Kijk dan reed jij dus achter mij haha!
Dat juryverhaal blijft een raar verhaal.....

Ja, mijn vader zegt ook snel vergeten... Maar blijft een beetje raar en zuur

Enefde, echt zonde dat je viel!
Die van jou kan namelijk wel echt leuk springen!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:07

Ja maar geeft wel een nare nasmaak van de dag :\
Heeeel raar vond ik het

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:08

Hihi ja vond het echt heel erg jammer.. maar volgend jaar nog een poging, jaar daarna moeten we wel bij de volwassenen..

het is idd wel een beetje een raar verhaal van die jury.. maar idd gewoon snel vergeten!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:56

@Rosanne: gewoon snel vergeten die opmerking van de jury en ik reed naast jou tijdens de parade :)
Ik ben super tevreden en was een lange maar geslaagde dag. 1e proef 2e met 189 en 2e proef 1e met ook 189. De jury kwam nog even de auto uit en zei dat ze hem helemaal super vond en zei he is adorable <3
Bestgaande voorronde 2e achter Winser-G en finale maakte hij zich beetje sterk en liep daardoor soms beetje uit elkaar en sprong ook nog 2x verkeerd aan. Helaas net niet bij de laatste 5. Parade was hij hieper en maakte zich groot en sterk.
Stoer paard met een klein hartje :) Super trots op mijn blonde kanjer