Super nette punten Sita!!
En leuke foto's allemaal

Hier gaat alles zijn gangetje. Alleen taar vind lot niet zo leuk. Die jaagt haar steeds achterna. Hopen dat het over een paar dagen beter gaat.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:Hup van de zomer allemaal naar Texel met de hafjes
Vandaag Guus gelongeerd en daarna aan de hand het bos in gegaan. Ze was heerlijk rustig, was ze dat onder de man ook maar, zucht....
Elk groen blaadje wat nog over was en wat we tegenkwamen moest mevrouw opeten.

ik ga eens goed reageren op de laatste pagina's 

bij ons op de hoek (Van stal) ligt een bospad van ruim een km lang. Gevolgd door 10 min. op een heide weggetje rijden en je bent in het bos!
echt heerlijk!
gewoon een hele leuke stalling 

Maar dank je wel!

SpecialPearl hihi mijn excusses 
) 

Storm_ schreef:Elpatcho, Gefeliciteerd met je mooie resultaat!! Super!
Hoe ging het bij jou Rosanna? Je nieuwe ademhalingstechnieken uitgeprobeerd?![]()
Wij hebben helaas niet lekker kunnen rijdenwel weer twee winstpuntjes erbij.
Zal na het weekend alles even verder bijlezen!
Ze is erg eigenwijs en probeert dan ook altijd wel iets te vinden wat eigenlijk niet mag. En daarna kijkt ze me dan erg lief aan van: ik heb helemaal niks gedaan hoor.
Ik kan eigenlijk alles met haar, we vertrouwen elkaar 100%. Dus wanneer ze boos is op mij, trekt ze een raar hoofd, daar lach ik dan weer om, en is het oke. Ze is natuurlijk hartstikke lief. Wanneer ik verdrietig ben, voelt ze dit en zou ze echt naar me toe komen om me te troosten.
Ze is een doorzetter, want als ik de dierenarts had geloofd, dan had ik haar nu al 2 keer in moeten laten slapen. Ze is vrolijk, rent soms nog als een veulentje door de wei.

Het is ook nooit goed..
Halsstrekken was nu ook niet goed bijv.. Nou ja, op naar de volgende keer.. 
hihi