Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zal zo de link geven van dat topic met bijgevoegde foto's.

Helaas was het weer te vies voor te rijden maar in de na middag klaarde het helemaal op. Ik ben gezellig met mijn vriend de stad in gegaan en heb een nieuwe (warme) winterjas en laarsjes (ook warm) gekocht
dus ik ben weer voorzien voor dit jaar. Daarna nog een hapje gaan eten met zn 2tjes en met mijn tante en oom. Was erg gezellig en stiekem ook wel eens leuk
even een dagje geen paarden
.
in mijn jaaroverzicht ITP. Echt cool dat je vriend rijd, ik ben jaloers
Achja met een flinke bak met brokken en wortelen en appels is een pony meteen weer gelukkig

.
) en borstelt haar ook wel. Maar erop gaan zitten hoef ik niet te verwachten. Eigenlijk vind ik het ook niet erg.. ik ken hem. Zodra het goed gaat stijgt het naar zn hoofd, zit ik niet echt op te wachten. Mijn vriend is ook een voetballer/kickboxer en ook dat is echt zijn hobby
Faringo schreef:Heb d'r net ook 2 op marktplaats een mailtje gestuurd of ze nog op zoek zijn. Ga gewoon eens rondkijken. Zie wel hoe het gaat lopen allemaal, maak me er niet druk om.
Leuk foto's Lore, je vriend zit er al keurig op hoor voor een derde keer. Wat liggen die katten er heerlijk in zonnetje