wat een leuke foto´s komen er weer voorbij....... maar overal op reageren lukt echt niet meer als je even niet meer bent geweest.........jullie gaan veel te snel zeg............
Fee_
Geplaatst: 06-12-11 22:10
Hallo lieve dames! Ik ga het vanaf nu echt weer bijhouden! Heb wel steeds meegelezen maar had de tijd niet om te reageren. Het zijn stuk voor stuk prachtige haflingers!! Vooral die met die kerstmus, geweldig!
Kom ik heel asociaal toch maar even Ginger spammen. Helaas ging het al schemeren, dus geen goede kwaliteit.
Thx Ja, ze heeft dit voorjaar een tijdje te koop gestaan. Van t zomer ben ik niet echt actief aan t adverteren geweest, en ik dacht pas geleden van ik probeer het nog eens. Het moest er nu echt van komen vanwege mijn nieuwe baan waardoor ik veel minder tijd heb voor alle paarden. En eindelijk is er dan iemand die bij haar past.. Heel fijn!
Weer even een bijleespost. BLZ 32 @xdaantjx: Lek dat hartje op der kon. @Chasey: James het kerstkameel, geweldig die foto haahah @Kayleigh: Knappe ivi
BLZ 33 @Tinekeubels: Wat een guppie nog @Felinetibor: Tank Ginger weer,lekker aan het gek doen. @Sita_: Prachtige foto van jullie samen. Fijn dat je een goed huis gevonden heb voor har. @Tass: Aiden met een fjordencoupe.
geweldige foto's van james haha leuk hafje tineteubels. leuke vlieg foto's van ginger. mooie foto sita_ jammer dat ze weg gaat! leuke foto van aiden met zn fjorden look. en leuke fotos van peeps
James: Aaah leuk beestje in de kerststijl! Ivar: Wat een mooie duidelijk close up foto! Saskia: Wat een droppie zeg! Ginger: Gave foto's! Wat een apart huidje heeft ze! Sita: Jammer dat ze weg gaat. Mooie foto! Aiden: Wannabe fjord! Peeps: Lekker actief!
Peeps ziet er goed uit! Aiden is kort! Maar wel een leuk hoofdje! Ginger is leuk geschoren! En wat is ze licht daaronder zeg!! En nog een super grappige foto van James en kerstiets gezien
Ik ben niet zo goed in bijlezen/posten.. Vaak kijk ik via mijn telefoon mee, en dan gaat het niet makkelijk om te reageren op iedereen. sorry hiervoor. Ik geniet wel elke keer weer van al die prachtige haflingers!!!