heb men eerste uur er al weer bijna opzitten moet vamiddag naar de mondhyginiste of hoe je het ook schrijft zo geen zin ben al als de dood voor de tandarts moet ik daar ook nog heen
xelle
Geplaatst: 23-05-11 09:45
Zoo ik ben erook weer na een lang weekend, geen zin om te reageren . Ik ga zo nog ffies naar een vriendin voor bijles Wiskunde, want vanmiddag Wiskunde examen.
Kreeg net een smsje van mijn zus.(horsii) Ze heeft haar examendatum gekregen, 20 juni om 10.45 mag ze afrijden. Vind het super voor haar, maar maakt mij nog verdrietiger en jaloerser, die dingen raken me echt, gevoelig mens haha. Als ik hme theorie ook had kon ik ook al zo snel afrijden...
Ind erg leuk voor haar & voor jou minder! Maar jou tijd komt ook nog wel!
Marlis
Geplaatst: 23-05-11 13:19
djuulsie schreef:
Leuk voor haar en rot voor jou Marlis... Maar jij gaat snel je theorie halen en dan ook afrijden! Ik duim voor je, wanneer moet je weer theorie doen?
Afrij klaar ben ik al volgens me instructeur enkelt die rot theorie De 31e moet ik weer, in dordrecht. dus hoop dat het niet bij industieterrein ligt en makkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer:)
gisteren menwedstrijd gereden in Rhoon en ik snap er niks van. Reed mijn 1e proef en was zeer ontevreden daarna mijn 2e proef die stuk beter ging. Kreeg ik uitslag en had ik 1e proef 178 (dus net geen winst) en 2e proef 188 en 1e prijs. Gelukkig was 1e proef gefilm en kon ik zien dat gevoel stuk slechter was dan het beeld dus baalde ik dat ik net 2 puntjes te kort kwam. Vaadigheid daar in tegen ging super, pony deed precies wat ik wilde maar helaas 2x weg kwijt wel goed opgelost en 2 ballen gereden. Maar wel hele fijne rit gereden. Kortom een leuk dagje gisteren
Marlis
Geplaatst: 23-05-11 14:00
djuulsie schreef:
ja, natuurlijk! En mocht het niet lukken, dan stuur je gewoon je zus