Golden Summer Competition

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paulusjuh

Re: Golden Summer Competition

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 15:44

Wie kan mij vertellen wanneer en waar het in 2013 is? Het stond in de Postiljon maar die kan ik niet vinden.

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 16:58

Uit m'n hoofd hoor.. Maar we beginnen dacht ik in Lisse, de 2e in Heerjansdam de 3e in Utrecht en de 4e in Heerjansdam. Data weet ik niet uit m'n hoofd. Stonden wel al gepland maar er moesten er wat gewijzigd worden.

Oh enne.. De volledige uitslag staat erop hoor

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:30

Wat leuk weer eens een B proef, It was Amazing! Kyra is een leuk beest, dank je Karen en Desiree! Alleen twee x eerste dat was niet de bedoeling van het grapje! Maar erg leuk!

Heb het erg naar mij zin gehad, weer veel leuke positieve mensen ontmoet! Dus dat geeft me weer veel moed voor de komende GSC!

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:40

Zo zal me hier ook eens melden..... Heb wel een Bokt account maar doe er niet veel mee.

Het was een leuke wedstrijd afgelopen zaterdag! Jammer dat Nap niet helemaal op het standje braaf/gehoorzaam stond. Dus met 1 winstpunt huiswaarts gegaan. In Lisse zijn we er ook weer bij, hopelijk zit het weer dan mee, zodat iedereen veilig met de trailer op pad kan!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:54

HafNap schreef:
Zo zal me hier ook eens melden..... Heb wel een Bokt account maar doe er niet veel mee.

Het was een leuke wedstrijd afgelopen zaterdag! Jammer dat Nap niet helemaal op het standje braaf/gehoorzaam stond. Dus met 1 winstpunt huiswaarts gegaan. In Lisse zijn we er ook weer bij, hopelijk zit het weer dan mee, zodat iedereen veilig met de trailer op pad kan!

Judith toch??

ik vind het een erg leuk beest! Mooi om te zien !

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:36

Ja Karin ik ben Judith, haha! Heb me niet voorgesteld oeps, omdat ik van de meeste hier wel weet wie wie is.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:02

Hé Judith, gezellig dat je ook in het topic komt :)

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:23

Wij kunnen nog effe oefenen voor lisse hopelijk nu niet zo drama als vorige keer

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:34

HafNap schreef:
Ja Karin ik ben Judith, haha! Heb me niet voorgesteld oeps, omdat ik van de meeste hier wel weet wie wie is.

Welkom hier en ik zie je in Lisse of eerder elders

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:54

Misschien een idee voor de organisatie:
Normaalgesproken worden alleen de nummers 1, 2 en soms 3 opgenoemd met hun punten. Misschien is het leuk om voortaan iedereen op te noemen met naam en aantal punten. Zo weet je ook meteen hoe je het ten opzichte vande rest hebt gedaan (en je voorkomt terugkerende vragen over uitslagenlijsten enz).

:)

GittekeZ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:59

Vergeet niet dat de prijs uitreiking dan nog langer gaat duren
en niet iedereen zit daar op te wachten
Dat de uitslagen lijst gepubliceerd word is fijn maar wordt normaal ook niet altijd gedaan

marlies405

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:27

GittekeZ1 schreef:
Vergeet niet dat de prijs uitreiking dan nog langer gaat duren
en niet iedereen zit daar op te wachten
Dat de uitslagen lijst gepubliceerd word is fijn maar wordt normaal ook niet altijd gedaan

Idd liever niet, dat duurt de prijsuitreiking nog langer.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:41

Paulusjuh schreef:
Misschien een idee voor de organisatie:
Normaalgesproken worden alleen de nummers 1, 2 en soms 3 opgenoemd met hun punten. Misschien is het leuk om voortaan iedereen op te noemen met naam en aantal punten. Zo weet je ook meteen hoe je het ten opzichte vande rest hebt gedaan (en je voorkomt terugkerende vragen over uitslagenlijsten enz).

:)

Normaliter staan uitslagen ook veel sneller online maar soms zijn er wel eens omstandigheden waardoor dit langer duurt oliebol happend

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:44

Het is ook maar een idee hoor :+
Omdat er vorige keer wat meningsverschillen waren omtrent het plaatsen. Ieder voordeel heeft zn nadeel.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 21:03

Paulusjuh schreef:
Het is ook maar een idee hoor :+
Omdat er vorige keer wat meningsverschillen waren omtrent het plaatsen. Ieder voordeel heeft zn nadeel.

Lief dat je mee denkt en een lange prijsuitreiking hoeft voor mij persoonlijk ook niet lekker kort maar krachtig ik kom voor mijn puntje en lees op internet wel wat de rest deed of kijk even op de totaal lijst zoals afgelopen weekend deze lag bij de protocollen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 23:17

Ik ben voor een korte krachtige prijsuitreiking. :)

Gezien de hoeveelheid klassen duurd het al vrij lang. Alleen wel ALTIJD de klasse gescheiden houden. Dus L1 paarden en L1 ponys. En dat gescheiden houden. Dat is conform de regels, en prettiger voor de ruiters die de klasse gereden hebben :-)

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 07:55

Pauk schreef:

Fijn!

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:04

Ook van Heerjansdam??

Mloulou schreef:
Pauk schreef:

Fijn!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 15:46

Nee die nog niet.. Die heb ik zelf ook nog niet ontvangen.

jeugd en volwassen houden we altijd apart. Het kan wel zijn dat we de L1 en L2 samen gooien maar volwassen en jeugd hebben we altijd apart

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:24

Zag dat de datums bekend waren van de GSC!
Hoop dit jaar wél mee te kunnen doen.

Ik had wel een vraagje wat de vaardigheid precies inhoud? En tellen je punten voor de knhs?
Gr Leonie

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 05:21

Punten zijn idd gewoon voor de knhs.

Pauk, ik zou wel de regels mbt het samenvoegen van klassen en überhaupt prijsuitreikingen eens goed doorlezen. ;-)

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:13

Dat is fijn dat de punten tellen. Zit er stiekem aan te denken dan de eerste keer M2 te starten :oo :D

Wat moet ik me voorstellen bij de vaardigheid? Hoe kan ik me daar op voorbereiden? Zijn er ergens fotos of filmpjes van te vinden?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:39

Het is een soort western stijl trail parcoursje. Maandjes verplaatsen, voetballen, af en opstappen. Enz enz. :-) je kan jezelf er dus op voorbereiden. :-)

Als je de punten voor de M2 hebt zou ik het gewoon doen! Zo'n Haflingerwedstrijd geeft toch wel een boost hoor! En persoonlijk vind ik de sfeer altijd veel leuker op haf/koudbloed wedstrijden. Niet zo neerbuigend naar elkaar, maar juist lekker kletsen en gek doen. :-)

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 01:41

Oke....die vaardigheid lijkt me dan zowiezo super om te doen.....zolang er geen hindernis in zit? Zowel....zou ik nog kunnen overwegen om eens te kijken of we thuis eens een kruisje gaan proberen. Dit nooit gedaan ivm whiplashklachten.
De punten heb ik. Alleen vanwege studie al drie concoursen af moeten zeggen. Wil nog 1 keer M1....om het af te leren zeg maar haha. Nee om gewoon weer eens van huis te ziin straks en er weer even in tekomen.

25 mei duurt nog wel langggg -O-

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:23

Vaardigheid is voor iedereen mogelijk als er een onderdeel in zit die je niet ziet zitten sla je die gewoon over, je krijgt punten voor de uitgevoerde onderdelen en bij gelijke punten telt de snelste tijd