Mijn kleine gup is vandaag weer lekker op het land geweest! Alle andere waren voor het eerst deze zomer... Maar mijn koele kikker interesseerde het niet
Toch even de beentjes strekken tussendoor maar zeker niet te lang!
Hij is nu super licht maar door zijn babyhaartjes zie ik toch een mooie donkere zomervacht komen
E_Nalanta
Geplaatst: 15-04-11 21:42
Nike! Wauw, mooie haflingers weer! Gaaf met die grote blessen en lange manen zeg Mooi ras hebben we toch ook
Shilas vandaag tijdens de 'piaffetraining', puur nog een beetje spelen met lichaamstaal en de knopjes zoeken, toch wel een leuk moment eruit kunnen halen! (één pasje ook hoor, maar al wel een stapje de goede richting in!) We moeten nog veel sleutelen en trainen, maar uiteindelijk gaat het vast lukken!
Nou, de passage kent hij al De piaffe nog niet, ik hoop dat ik 'm op een of andere manier via een bepaalde hulp eruit kan vissen, zo heeft hij immers de passage ook geleerd! Dat heeft ook even geduurd, totdat ik de juiste combi van hulpen etc. vond. Dus ik blijf nog lekker spelenderwijs sleutelen en dan zien we inderdaad wel hoe het er dit jaar uit zal gaan zien!
Foto's zijn van pas Had 2 keer 181 Haha hartje is er toen in een lol bui opgedaan maar krijg heelveel reacsies er op met concours haha
Chasey
Geplaatst: 17-04-11 18:57
Vandaag lekker buitenritje gemaakt met vrienden. En lekker de pony's tegen elkaar laten crossen op een lange zandweg. James is de jongste, maar met zijn korte haflingerpootjes houd hij de andere twee maar moeilijk bij. (Eigenlijk niet ). Chap is de donkere newforest pony van 18. En Lotte de lichtbruine (ook in mijn profiel) is 24.
Wat een heerlijke haffies weer! Shilas wordt steeds beter met zijn oefeningen! En alle andere zijn ook geweldig! Op het moment niet zoveel foto's van mijn kant, ze mag lekker dik worden
BloodElf
Geplaatst: 18-04-11 11:49
Oh heerlijk lekker scheuren met James!! Kan niet wachten tot ik op mijn ventje kan boscrossen!
Mooi hoor ladynaomi, mooie bles heeft ze!
_Rosanna schreef:
Foto's zijn van pas Had 2 keer 181 Haha hartje is er toen in een lol bui opgedaan maar krijg heelveel reacsies er op met concours haha
Netjes. Gefeli. Staat echt leuk ja dat hartje.
CoronaLime
Geplaatst: 18-04-11 19:07
Wat een knappe haflingers allemaal weer
Ik heb vandaag ook foto's gemaakt, onder de bloesem.. Met mijn prinsesje
hele mooie haf.,met een hele mooie witte staart. gave laarzen en gaaf tuig......volgens mij is alles gaaf haha
leuk die galop foto's.voetjes van de vloer.
Marlis
Geplaatst: 18-04-11 22:19
Mooie haffies weer voorbij zien komen en wat een mooi set hierboven.
E_Nalanta
Geplaatst: 18-04-11 23:01
Gave foto's en wat word ze al groot zeg! Mooie Peeps ook Gave foto's met die bloesem, is iedereen hier ook al zo aan het genieten van de lente en warmte?