Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aranel schreef:De parade staat meestal gepland om 5 uur, maar gezien de uitloop die er áltijd is kun je rekenen op kwart voor 6. Hoe mooi het is hangt ook heel erg af van de muziek trouwens! De eerste jaren zat m'n moeder met tranen in haar ogen op de tribune, zo mooi vond ze het. Maar sinds een paar jaar geleden is het afwachten welke muziek je krijgt.. bvb Big girls/Lollypop van Mika, I kissed a girl van Katy Perry.. Niet echt muziek om een mooie parade op te rijden imo
Ik ga ook sowieso de vaardigheid doen, we moeten onze 'titel' verdedigen
Nessie schreef:Springen is op het hoofdterrein, dressuur niet. Bestgaand is aan de hoofdtribune en de parade is inderdaad ook op het hele hoofdterrein. Ook de hengstenproef zal bij de hoofdtribune zijn. Maar de parade is zaterdag
Paulusjuh schreef:Oh wel op zaterdag? Ik hoorde van iemand anders weer dat het op zondag was. Al had ik al het idee toch op de zaterdag, haha![]()
Dan kan ik die eventueel nog wel meedoen. Is dat voor of na de prijsuitreiking? Ligt eraan hoe het allemaal loopt. Ik start B zonder startkaart dus zal wel lekker vroeg al moeten![]()
Hoe is de omgeving bij de dressuur? Gewoon wat ringen naast elkaar op open terrein? Wie kan me wat 'wegwijs' maken?
Nessie schreef:Ze hebben een aantal ringen, rustig gelegen, in ieder geval de ringen waarin ik ooit moest lagen met een soort dijkje eromheen.
Parade is al jaren op zaterdag, nu ookDe 1e prijswinnaars worden tijdens de parade naar voren gehaald, en de andere prijswinnaars worden genoemd. Voor de dressuur weet ik het niet zo, omdat er zo'n groot tijdsverschil tussen zit.
De titel ben ik allang verloren, ik kom niet elk jaar naar Ermelo