Leuk joh op ameland.
Ik ga volgend jaar als het veulen er is met peeps en veulen een weekje weg! met waarschijnlijk nog mn buurmeisje en der tinker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zitten er over te denken deze winter met Nib terug te gaan naar de KVTH keuringen, maar aan de andere kant.. Waarom zouden we.
Zijn veulentjes zijn super leuk, en blijven nu allemaal bij de eigenaren waardoor je ze dus kunt blijven opzoeken want echt heel leuk is! 

En alles naar een kant is ook echt onmogelijk.. Lange manen zijn niet altijd handig 

nouja.. hopelijk valt het allemaal mee...
echt jij gebruikt altijd geweldige muziek onder je filmpjes, zou ik misschien mogen weten hoe ze heten? 

Ook Narnia heeft mooie muziek en vaak moet je gewoon zoeken op iets van Epic Music, en gewoon veel zoeken!
Vooral veel soundtracks zoals Lord of the Rings, Avater, Narnia etc, hebben vaak érg mooie muziek!
ga het eens opzoeken, klinkt echt heel mooi joh
hier live vanuit wateren. De reis is goed gegaan de paarden staan lekker in het land en wij zitten in de voortent. Omgeving is super , ons internet doet het dus wij vermaken ons hier deze week wel
Yvank_ schreef:Hallo dameshier live vanuit wateren. De reis is goed gegaan de paarden staan lekker in het land en wij zitten in de voortent. Omgeving is super , ons internet doet het dus wij vermaken ons hier deze week wel
waar zit je?
Fijn dat de reis ook goed is gegaan 
had hem ook op je hyves al gezien 

Maar ik blijf me verbazen dat hij zo netjes IN het land blijft!!
en blijft het ook nog wel ff zo te zien..
ben de uren al aan het aftellen.
mooi hoor.
.
hij gaat alleen maar poepjes ruiken,en dan weer over die poepjes heen poepen
ook erg onrustig op het moment.

inmiddels weer schoon
heb alleen zwaar pijn in me dak