jah.. ik hoop dat het zo ook droog is.. Gail en ik gaan vandaag even kijken of ik duidelijk en goed voorlees
joopiexx
Geplaatst: 27-11-09 09:31
ja het is echt heel slecht weer.. Ik moet zo op de fiets naar mn werk. Gelukkig ben ik niet van suiker maar het fietst zo irritant in de regen.
Wenner heeft al 2 dagen niets gedaan, alleen een beetje in de modder gespeeld. Nouja hij kan in ieder geval er wel uit en geeft zichzelf ook wel beweging. Hij speelt met de ram die bij ons in het land staat, die komt dan de bak in. Wenner speelt alleen wel erg hardhandig. Nouja zolang het zulk weer blijft dan is het even behelpen maar goed het is niet anders.
Ik heb een nikon D200 maar die neem ik niet vaak mee.. Eigenlijk omdat ik het zonde vind xD Hij was duur.. xD Heb ook een Kodak geen idee wat.. Lenzen weet ik niet uit me hoofd.. En zijn eigenlijk van me pa met ook een D200 *lees 4 lenzen*
Ik heb em orgineel Maar het is soms wel handig, als is hij meer van de mensenfotografie en ik van de natuur.. Wel leuk om samen op pad te gaan en merken hoe hij fotografeert enzo.. Leer je wel van..
Ik heb 5 lenzen 70-200mm F2.8 (vooral paardenfotografie), 24-70mm F2.8 (vooral katten, natuur en ook wel paarden), 50mm F1.8, 28-105mm F4.0-5.6 en 18-55mm F3.5-5.6. Maar de laatste 2 gebruik ik bijna nooit.
Daihyo
Geplaatst: 27-11-09 09:48
muppetmayo schreef:
Mogguh!!! Amanda wij moeten nog steeds een keertje samen foto's maken
Ja, jammer genoeg wel.. Blaaa, geen zin om iets nuttigs te gaan doen..
naomimak
Geplaatst: 27-11-09 10:56
zo ik heb net een toets gedaan over het paard alle botjes spieren en extreur
het ging wel goed op zich wel voldoende
les gisteren ging wel goed alleeen is ze de hele week al verveld en had ook 2 dikke achter benen dus me moeder spuit er vanochtend af en vamiddag en ik dan weer vanvond na het rijde was het al wel weeer weg...