Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Daar ben ik het niet mee eens tjel.
Een zadel moet goed zijn voor zowel ruiter als pony. Als de ruiter verkeerd in het zadel rijd kan die het zadel zo rijden dat de pony er last van krijgt.
Met zachte of harde zitting oke. Maar de ruiter moet wel een beetje normaal zitten. Ik rij me echt door op een hard zadel..
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:jaa maar das echt mijn grootste angst..
echt niemand mag aan hun manen zitten
en ze zijn echt superlang
Lotte heeft alleen maar een pluisje op haard hoofd
dlientjuh schreef:nou echt niet
als je dit dat bla niet doet stuur ik je alsnog naar school zegt ze
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Daar ben ik het niet mee eens tjel.
Een zadel moet goed zijn voor zowel ruiter als pony. Als de ruiter verkeerd in het zadel rijd kan die het zadel zo rijden dat de pony er last van krijgt.
Met zachte of harde zitting oke. Maar de ruiter moet wel een beetje normaal zitten. Ik rij me echt door op een hard zadel..
Nee, maar even goed vind ik het héél leuk voor jedat je een mooi nieuw zadel koopt/krijgt/haalt/leent whatever. (niet gevolgt)
Maar om dan elke dag te zeggen, is het ook niet leuk voor de mensen die géén geld of géén zadel hebben of helemaal géén PAARD.
Ik vind het heel leukom te horen dat je een mooi zadeltje wilt en wat je mooi vind,maar het komt me nu gewoon de neus uit.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Daar ben ik het niet mee eens tjel.
Nee, maar even goed vind ik het héél leuk voor jedat je een mooi nieuw zadel koopt/krijgt/haalt/leent whatever. (niet gevolgt)
Maar om dan elke dag te zeggen, is het ook niet leuk voor de mensen die géén geld of géén zadel hebben of helemaal géén PAARD.
Ik vind het heel leukom te horen dat je een mooi zadeltje wilt en wat je mooi vind,maar het komt me nu gewoon de neus uit.
dlientjuh schreef:ik ben douchen
tosso
Hilde_q schreef:TjelleBieb schreef:Nee, maar even goed vind ik het héél leuk voor jedat je een mooi nieuw zadel koopt/krijgt/haalt/leent whatever. (niet gevolgt)
ik stoor me er niet echt aanvind het leuk voor haar als ze iets nieuws kan kopen
lotteluvah schreef:Ik wil geen zadel kopen ik moet noodgedwongen een zadel kopen.
Monica_86 schreef:kga maares uit bed en me aankleden... straxx weerken... bye
Monica_86 schreef:kga maares uit bed en me aankleden... straxx weerken... bye
Hilde_q schreef:Monica_86 schreef:kga maares uit bed en me aankleden... straxx weerken... bye
oe lekker in bed nuik morgen
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ik wil geen zadel kopen ik moet noodgedwongen een zadel kopen.
En daar doel ik niet alleen nú op, maar ook vorige keren.
Had je een nieuw zadel, en wou je er nog een bruin springzadel bij,of iets in richting.
Maargoed, ik heb me zegje wel weer gedaan.
lotteluvah schreef:Ik vind je reactie wel heel erg overdreven.
Sorry hoor maar als je het niet wil lezen lees er dan overheen of whatever. Ik bedoel hoeveel mensen plaatsen plaatjes van hoofdstellen en weet ik veel.
Sorry hoor maar ik vind je de laatste dagen snel op je tenen getrapt
lotteluvah schreef:Als je alles niet aanvallerig bedoel waarom formuleer je het dan op een hele aanvallerige toon?