Trouwens ik zag shag.... roke???
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Ziet er niet gezond uit suus
Monica_86 schreef:wat een kleur , kan me voorstellen dat die echt heel erg pijn doet
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:wat een kleur , kan me voorstellen dat die echt heel erg pijn doet
wghahahahahahahahaha toen ik die foto maakte d8 ik al
:"moon ziet vast als eerst de shag liggen ahaha".
Tuurlijk ik draai ff
Anseltje schreef:Haha, mutsen
Anseltje schreef:Haha, mutsen
Monica_86 schreef:Bah vinden jullie t ook zo koud??
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Haha, mutsen
rookgrage mutsen
Jeroen kan heel moeilijk doen echt onzettend moeilijk
tis niet heel lollig, tis lolliger als je me het hoort zeggen dan als ik het typ
weet ff niet waar ik moet beginnen dus ga ff denke
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Bah vinden jullie t ook zo koud??
nee zit hier heerlijk in een polo'tje en zelfs 1 broekspijp omhoog hahaha door me knie, niet dat het nieuwe mode is ofzo
Anseltje schreef:Okej denkze suushaha. En wat die broekspijp betreft, het kan niet anders
&ik heb het ook koud hoor, maar raam naast me staat op kier.. dus zal daar wel aan liggen
Monica_86 schreef:moet zowieso lachen alsk jouw hoor praten![]()
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:moet zowieso lachen alsk jouw hoor praten![]()
whaha jah
ooooh weet je nog toen ik je helemaal van streek en kwaad op belde toen ik bij LA Dance Bar was en Jojo weer zon stomme roddel had verteld aan mn vriendin?
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Okej denkze suushaha. En wat die broekspijp betreft, het kan niet anders
&ik heb het ook koud hoor, maar raam naast me staat op kier.. dus zal daar wel aan liggen
ik zit naast kachel en heb het koud....
moet ik ook nog na buiten om amber dr ff uit te gooien
Monica_86 schreef:Jah dat ik een hele hoop kabaal hoorde en jou zowat niet
suusiejj schreef:hahaha gooi maar ff ,meet wel ff hoever je gegooit heb
Anseltje schreef:Arme amber.. staat ie al de hele dag binnenopschieten moon, anders zwaait er wat
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah dat ik een hele hoop kabaal hoorde en jou zowat niet
hahaha ooh man ik was zo kwaaaaaaaaaaaad hahaha
Anseltje schreef:owjah da's waar ook![]()
stomme amber dan