Gadverdamme ben je ziek hoor je via msn dat je paard met een halster in de wei staat.. Dat wil ik dus absoluut niet. Lekker als je dr dan ophaald doe dat halster dan weer af.. (voor hoefsmid)
Hmm stel ze blijven ergens aan hangen . Die jongen haf krijgt in de paddock nog wel zijn halster om omdat we er net staan en er naast ook paarden in paddock staan vind ik het gevaarlijk maar overal staat ze ook zonder halster
Daarom staat lot altijd zonder halster in het land.. En ze zat een keer vast met dr hoef in het halster Hier wordt ik boos om kleine moeite om dat halster af te doen.. En dat ze moeilijk is kan het niet aan ligge want ik kan dr zelfs zonder halster halen..
Die van mij staat altijd met halter, zn burka zit daaraan vast anders zakt die af.. Als het een gewoon stal halster is maakt het niet uit, mochten ze ergens aan vast komen te zittn trekken ze hem zo kapot. Als het maar geen touwhaster is. Als het niet nodig is zou ik ook niet willen dat mijn paard met halster in het land stond.. Kan je niet iemand bellen die misschien op stal is?
Er zijn nu niet echt veel mensen meer denk ik.. Maar lot gaat echt never met haar touwhalster het land in.. Ik zet haar er niet eens mee vast aan de muur als ik haar niet voor ogen heb.. Stel je voor dat die knopen opschuiven en ze klem zit..
Nadat ik ze een paar keer 'negatieve opmerkingen' (ik hou het netjes ) Heb geven, begonne ze eindelijk te snappen, te luistere.. en de logica te snappen.
Ik heb ze veel overgangen laten rijden, veel laten stappen, en veel uitgelegt waarom ze dat wel/niet moeten doen, en wat ze precies moeten doen als ze alleen rijden enz.enz.