maar als je met zweep gaat galoperen ofzo gaat ze natuurlijk wel lekker hard maar ja is dan je eigen schuld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als je met zweep gaat galoperen ofzo gaat ze natuurlijk wel lekker hard maar ja is dan je eigen schuld
Wanneer komt het veulen nou?
ze zit 1 april op 320 dagen

Hinke schreef:Dat is ook alweer snel! Blijf je er snachts ook bij als ze gaat bevallen?
Mn ouders krijgen binnenkort ook weer veulens, hoop dat ik er bij kan zijn. Het is altijd leuk om te zien
) Maar ze bellen me als ze gaat beginnen.. dan cross ik snel heen en hoop ik dat ik op tijd ben.. Ik zit met m'n werk dus kan niet zomaar wegblijven of op laatste moment vrijnemen ofzo.. helaas.. wil er echt graag bij zijn!!
Dus mogen kan ik eindelijk na 3 a 4 weken eindelijk weer met een zadel rijden
Angela_ schreef:Hinke: Deze foto is van vanmorgen. Onze bak is altijd vrij goed. Niet hard en nooit echt nat. Alleen toen het -15 vroor was hij bevroren. Ideaal!
Nathalie83 schreef:Hinke schreef:Dat is ook alweer snel! Blijf je er snachts ook bij als ze gaat bevallen?
Mn ouders krijgen binnenkort ook weer veulens, hoop dat ik er bij kan zijn. Het is altijd leuk om te zien
Ik blijf niet.. (tenzei ze 's avonds al begind) Maar ze bellen me als ze gaat beginnen.. dan cross ik snel heen en hoop ik dat ik op tijd ben.. Ik zit met m'n werk dus kan niet zomaar wegblijven of op laatste moment vrijnemen ofzo.. helaas.. wil er echt graag bij zijn!!
Dus dat ze gaat zweten enzo. Ik weet niet hoelang je onderweg bent maar een bevalling is zo gebeurd
Maar het is ook leuk om te zien hoe hij probeert op te staan en te drinken
Madeir vandaag ook
moests haast zonnebrand op doen
Mara is vandaag 220 dagen drachtig