mieske schreef:Schroef je piemel eraf, dan rag ik die piercing er ff door heen. dan kan je em aan iedereen laten zien.. En dan schroef je em dr weer op
Omg, een 'gozer' in het topic en het gaat zo.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:Schroef je piemel eraf, dan rag ik die piercing er ff door heen. dan kan je em aan iedereen laten zien.. En dan schroef je em dr weer op
lotteluvah schreef:Leunn schreef:whaha je freakte hem al toen ik dat op me i-pod liet zien dus irl ga je flauw vallen
Nee nee ik zou me in houden
mieske schreef:Zitten er ook van die gele opgedroogde pis onder het randje van je duitse helm ?
mieske schreef:Zitten er ook van die gele opgedroogde pis onder het randje van je duitse helm ?
TjelleBieb schreef:mieske schreef:Zitten er ook van die gele opgedroogde pis onder het randje van je duitse helm ?
Willen we het weten?
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Niet te vergeten die schurft die tussen/onder/naast/over ze ballen hangt.
En de schimmel plekken nadat viet hem onderhanden heb genomen
Jotee schreef:Nee! Heb ze liever schoon voor m'n neus! Stuk frisser!
lotteluvah schreef:mieske schreef:Zitten er ook van die gele opgedroogde pis onder het randje van je duitse helm ?
WAHAHAHAHAHAAHAHAHA
omg!
Jotee schreef:TjelleBieb schreef:
Willen we het weten?
Nee! Heb ze liever schoon voor m'n neus! Stuk frisser!
TjelleBieb schreef:"Het is ook wel een rimpeltje."
Dan roltie er zo vanaf joh.
mieske schreef:Je moet wel goed afschudden als je gepist hebt, anders vormt zich een hele gele rand om je duitse helm.. En dan word het zo erg als het een tijdje aankoekt, dat je het er met een plamuur mes van af moet raggen..
Bijna het zelfde als kontkorsten, die gaan er ook niet zo makkelijk vanaf
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Nee! Heb ze liever schoon voor m'n neus! Stuk frisser!
Niet liever in je mond?
Leunn schreef:whaha maar, ik moet gaan heb half 8 met mathijs afgesproken. ow en tjels ik dacht dat jij hier de man was en ik de vrouw
doeidoei
Jotee schreef:Ja dúúh, maar de geur. Je snapt me wel!
_karin_ schreef:Mensen waar gááát dit over.
_karin_ schreef:Mensen waar gááát dit over.
dlientjuh schreef:tjellebel
hoe ben jij aan je keuze gekomen voor de opleiding die je nu doet?