Welkom! Leuk hafje Je hoeft nergens lid van te zijn, als je lid bent van KVTH of DAH oost heb je wel korting. Ik ben wel lid van KVTH, we konden zo makkelijker het paspoort op mijn naam zetten
Westhof
Geplaatst: 05-12-15 12:23
Ah, oké. Ik heb dat nooit gedaan, het paspoort op mijn naam zetten. Heb gewoon zelf mijn gegevens erin geschreven Heeft het ook echt voordelen om het officieel te laten doen? En moet je het paspoort dan opsturen?
plutolover
Geplaatst: 05-12-15 12:24
goedemorgen allemaal. hier alles goed. heb niet zo veel te melden, alleen dat stanley super goed ging met de les.
paardrijmiep: welkom
NinkeG
Geplaatst: 05-12-15 13:01
Ja springen kan ze wel! Als ze er zin in heeft
@mignonne, eerst laag beginnen en gewoon enthousiast belonen als hij eroverheen gaat! Jammer genoeg heb ik geen trailer..
@tamara, fijn dat het weer beter met hem gaat
@christa, ik ga je topic bekijken!
@Sanne, fijn dat ze zo goed liep en dat jullie nu al veel bijgeleerd hebben
@paardrijmiep, Welkom!
@plutolover, mooizo!
Sieta staat ook niet officieel op mijn naam, dat zou ik wel graag willen want dat voelt gewoon fijner
Afgelopen donderdag was de zadelmaker weer geweest, we kregen complimenten over dat we super erg vooruit zijn gegaan! De vorige keer was het echt een ramp Maar deze keer heeft ze zich super gedragen en is het zadel nog een beetje aangepast op haar maar ook op mij.
Vanochtend gelongeerd, vanavond werken en daarna sinterklaas vieren, morgen rijden en daarna weer werken.
paardrijmiep
Geplaatst: 06-12-15 19:42
Hoihoi!
Vandaag voor het eerst mee geweest op de wagen met Rhosa. Ondanks het weer super braaf, alleen wat moeite met stilstaan begint ze lichtelijk te stuiteren
Westhof
Geplaatst: 08-12-15 16:12
Fijn dat je les goed ging Willeke!
Dat is leuk om te horen Ninke Fijn ook dat je zadel nu weer helemaal goed ligt.
Hier is de zadelmaker vandaag ook geweest voor de nacontrole van mijn zadel. Hij moest hier en daar wat bijgevuld worden. Mijn zadel ligt nu dus ook weer helemaal goed
Klinkt goed paardrijmiep! (Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is je echte naam?). Stilstaan doet Wes ook niet graag
Vandaag is dus de zadelmaker geweest en daarna heb ik meteen gereden. Ik wil morgenavond en zaterdag ook weer in de bak trainen. Vrijdag even longeren en zondag ga ik een buitenrit maken. Donderdag krijgt Wes vrij en dan kan ik hoogstwaarschijnlijk helemaal niet gaan, omdat ik eerst college heb en daarna naar een concert ga. Dat was mijn planning voor deze week wel weer
@westhof dat had ik nog niet gemeld haha! Maar mijn echte naam is Ashley, 18 jaartjes jong en 4 februari ben ik jarig.
cheidie
Geplaatst: 09-12-15 19:24
Mignonne, Vast en misschien worden het ook wel twee dagen! Leuk, maar wat moet ik me voorstellen bij het geblinddoekt gestuurd worden? Hahhaha Ashley, Welkom! Wat leuk zeg, ik ben benieuwd. Ninke, Fijn dat de zadelmaker is geweest, en wat fijn ook dat Sieta braaf was . Tamara, Fijn dat je zadel weer goed ligt nu!
Hopelijk hebben jullie een leuk weekend gehad en zijn jullie goed verwend door Sinterklaas . Net een rondje buitenom gedaan, had een bommetje onder me. Dikke bok die ik niet zag aankomen . Maar ben blijven zitten hahaha. Ik heb een topic gemaakt van weer 2 te leuke dagen oppassen! [ITP] Daar is ie weer! Het pennyjongetje van 48 jaar!
Wat fijn dat je les goed ging! Altijd goed als het zadel weer op en top past Wat leuk dat er nu ook een hafje voor de kar wordt 'gereden' Komt vast goed met het verder beleren etc. Oeh wel concert ga je heen Tamara? Ook fijn dat het zadel weer goed ligt! kan je meteen merken
Hahaha, wat kunnen de hafjes toch maf doen hé Bekijk zo even je topic
Ik hebben een nieuw kobaltblauw dekje en een nieuwe frontriem voor zijn bitloos hoofdstel gekregen, en Dutchie een zak wortels Staat m best leuk, heb helaas nog geen foto.. Vandaag super lekker in de les gereden, liep supergoed door, zo mag die wel vaker lopen:D
@tamara, fijn dat je zadel weer helemaal goed ligt, veel plezier bij het concert vandaag @christa, goed dat je bent blijven zitten hahahaha! Leuk weekend gehad zo te lezen! @mignonne, oeeh! We willen wel foto's he @Ashley, Sieta is twee keer klinisch gekeurd bij mij..
Hahaha Ik heb er ook geen ervaring mee, lijkt me wel gaaf om te doen!
Westhof
Geplaatst: 10-12-15 14:45
Haha Christa. Ik zal zo even in je topic kijken!
Ik ga naar Florence + The Machine, Mignonne. Gelukkig is mijn vader zo lief om te gaan als ik niet kan, dus Wes komt geen aandacht tekort
Ik ben wel benieuwd naar een foto van je nieuwe spullen Mignonne. Ik vind kobaltblauw ook enorm leuk staan op een Haflinger. Fijn ook dat je les goed ging
Het is mij ook niet duidelijk welk soort keuringen je bedoelt Ashley, maar ik heb met beide geen ervaring, dus aan mijn antwoord heb je toch niks
Ow zo veel is het niet hoor... Woon net op mezelf.. zoekend naar werk.. pony te koop gezet dag dr na loopt die heel erg kreupel.... En zulke rot dingen gebeuren nog 1 maal toch?
Ik stap met [***] wel over richting endurence/western omdat ik meer wil gaan buiten rijden Dus heb er leuke spullen te koop voor weinig weet niet of iemand nog wat leuks zoekt?
Westhof
Geplaatst: 12-12-15 19:07
Waarom verkoop je hem als ik vragen mag Tamara? Ik hoop dat het snel beter met hem gaat en dat hij snel een nieuw plekje vindt Wat leuk ook dat je een andere richting op wilt met Apollo. Ben benieuwd!
Jeetje zat vandaag op n bommetje rent meneer dus al bokkend de bak uit zo richting stal haha ik had hem gister opnieuw geschoren, dus hij was heel druk
Op het moment niet meer te koop omdat die kreupel liep dus hem er vanaf gehaald ga geen kreupele pony te koop aan bieden nu even kijken en afwachten wat ik met hem ga doen