Lottexxx schreef:hee mag ik me hier melden?
Gefeliciteerd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:eh getsie lis goed dat je der heb terug geschopt
jade heeft dat gelukkig nooit gedaan... Maar ze gfaat je nu echt uit proberen als jaarling en praatjes krijgen
Marlis schreef:ook erg leuke foto's en mooie achtergrond zóEn hoe oud is ze nou Alieke?
eel plezier met buiten rijden.
Kyra staat in een super omgeving om buiten te rijden, was ook erg druk vandaag met ruiters.
Hoop zo dat de stal nog open gaat(oude stal waar peeps gestaan heeft) dan kan ik met peep daar ook weer lekker crossen. Nu ben ik eerst een dik half uur onderweg eer ik ergens kom waar ik normaal kan draven en eer je in galop zit is het pad afgelopen.
Kyra had vandaag geen zin om model te staan. Toch een paar leuke fototjes.
Zo nog naar Peeps toe.
Vanmorgen misstap gemaakt met honden uitlaten nu zere voet.
En mn voet. In een linkje weet niet of er mensen zijn die niet tegen bloed kunnen.
Ziet er niet erg uit maar echt zo pijnlijke brandende plek nog redelijk diep geschaafd, heel huid weg![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MV4VNWRO.jpg
Marlis schreef:shilady schreef:eh getsie lis goed dat je der heb terug geschopt
jade heeft dat gelukkig nooit gedaan... Maar ze gfaat je nu echt uit proberen als jaarling en praatjes krijgen
Naja Daan ze deed het echt niet uit booshed/uit proberen. Het doet gewoon zeer bij der. Op der buik is het helemaal vervilt van de opfok(stront) maarja moet toch me best doen om het weg te krijgen anders krijgt ze nog meer pijn eraan. Maar ook al doet het pijn, schoppen mag ze gewoon echt niet.
En dat bijten tjaah. Wordt afgestraft maar jonge paarden hebben vaak zo fase. Ze pakt momenteel alles om te bijten, touwen, borstels, tas met spullen me jas. Mischien last van der tandjes he