ik was al weer is even niet geweest... en dat is meteen te merken ,, want jullie zijn al weer 10 pagina's verder ofzo haha. Allemaal leuke foto's. Ik zag ook voltige langskomen! Ook dit heb ik 8 jaar lang gedaan:D en 2x nederlandskampioengeweest .. en nou gestopt omdat we elke keer opnieuw moesten beginnen met een team en dat werkt natuurlijk niet als iedereen gaat en komt. @xlovelove : in welke klasse zit je met voltige en welk team? of solo?
No limit is wel echt een prachtig beest hoor! Daar kan niet anders dan een mooi veulen uit komen. Ik ben echt gek op die donkere kleur die hij heeft!
Ik had vandaag Mose is even gelongeerd maar pff wat was die fris zeg! haha Gister nog gereden in de wei en dat ging prima maar vandaag was hij iets te hotel de botel haha.
@ Nathalie; Ja was wel redelijk ijs, ze hadden helemaal een baan gemaakt. Soms wel wat prut ijs maar meeste wel redelijk te doen .
Peelie; Poeeh dat je dat vol hebt gehouden op dat bed zeg .
Jona; Ik ben niet zo goed hoor Zit in klasse E gewoon met 4- of 6 tal. Vind het vooral erg leuk om te doen . Mag nu helaas niet ivm plessure maar in Februari ga ik er weer tegen aan, en Mei weer wedstrijden . Aah leuk Nederlandskampioen In Ermelo zeker?
Mmm oke.. K heb een Harry 175 voor Marena maar die is nog best een beetje aan de ruime kant.. vandaar.. Had Boy met al zijn dekens 165?
joopiexx
Geplaatst: 29-12-10 21:18
Nee Boy paste deze krap, ik heb ook een winterdeken voor hem gehad in 165 maar die lag ook niet zo super. Hij viel een beetje tussen wal en schip 175 was zo een jurk En boy was maar 1.35m
jona
Geplaatst: 29-12-10 21:21
@xlovelove: Ja het is inderdaad erg leuk om te doen!! Hoe heet jullie vereniging? zo'n nederlands kampioenschap stelt ook niet zo heel veel voor hoor haha want meestal hoef je maar tegen ongeveer 12 teams dus dat is natuurlijk niet zo heel veel. We hebben zelfs een keer gehad in de C dat we maar tegen 2 teams hoefde. Dus dat was minder leuk.
Ja k weet.. mareen is maar 1.42 en ook nog smal/modern.. zou je misschien de ruglengte precies voor me willen meten? dan doek dat morgen ff met me eigen HH. Wat wil je er eigenlijk voor hebben? (misschien handiger als k ff in je topic ga reageren
joopiexx
Geplaatst: 29-12-10 21:31
Ohh geeft niet! Hij zit nu in de wastrommel! Zal m zo snel mogelijk opmeten voor je, ik denk morgen ochtend! Ik pb je wel even!
Jona: ja ik ben ik 2008 naar NK geweest in Ermelo Wij zijn aangesloten bij de Ravenruiters. zo heet onze VV ook (: Ja klopt als je hoger zit B/C hoef je meestal tegen bijna geen mensen..
Zoo jij kan hard fluiten Doe ik je niet na
jSophiaF
Geplaatst: 29-12-10 23:50
Hoi Dames, wel bijgelezen, globaal ... niet gereageerd, was beetje erg veel, hahahaha
Ik doe nog even een oproepje voor de nieuwe topic ... Wil je in de opningspost komen te staan, vul dan het onderstaande in en stuur deze via de pb naar mij toe...
Mijn goud heet : Mijn goud is zo oud : Mijn goud is een merrie / hengst / ruin: Ik ben sinds.......... de trotse eigenaar / verzorger van dit mooie goud. Wat doe ik het liefst met hem of haar:
Hahah leuk! Wat heb je erop liggen als ik mag vragen?
Welterusten!
Nathalie83
Geplaatst: 30-12-10 01:16
Barebackpad met dekje eronder de meest goddelijke manier om te rijden
Ga nu echt hoor
*edit* Is nie mijn tink hoor, Is van haar op de laatste foto Nee nog niet gedaan. hij is wel ooit licht beleerd in het tuig maar al lang niks meer mee gedaan dus niet verstandig.. hebben we vorig jaar wel gedaan met de shet (zie profiel)
Nicole21
Geplaatst: 30-12-10 01:34
Hahah okee, zat er zelf ook nog aan te twijfelen. Welke heb jij er op liggen als ik mag vragen?