Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Tjah, ik ben van mening dat dateen slap argument is... Je kan met en haf ook heel ve komen. Ik zie dat je al M1 bent met eentje, als je pony M1 kan kan de rest ook... M1 is echt een beetje die drempel zeg maar.
Maargoed, dat is mijn mening...
Amanda schreef:Ja, Jim is heel braaf geworden
Af en toe nog een bok of een sprintje als hij het ergens niet mee eens is. Maar over het algemeen is hij braaf
DDW1190 schreef:nee heb 3 weken geen paard dus kan niks doen, hehe!
Hinke schreef:Amanda schreef:Ja, Jim is heel braaf geworden
Af en toe nog een bok of een sprintje als hij het ergens niet mee eens is. Maar over het algemeen is hij braaf
Mooi zo! Is dat sinds je op je nieuwe stal staat?
Citaat:Woensdagnacht, ga ik (en wat vrienden) de hele nacht opblijven voor EDUkans, Going Global.
Dit is een organisatie die ervoor zorgt dat kansarme kinderen in ontwikkelingslanden naar school kunnen. Dit jaar is de actie voor Kenia
Nu heb ik nog sponsoren nodig, en ik dacht, laat ik bokt eens af gaan!
Voor meer informatie verwijs ik je door naar onze schoolsite: http://hl.mcvo.nl/Page/sp2609/ml1/Index.html en de site van EDUkans: http://www.edukans.nl/
Als je wilt sponsoren, pb dan even
Hinke schreef:Nathalie83 schreef:@ Hinke moeder van Arash is Anja van de Wortel
Oh dan hebben ze niet dezelfde moeder.. Maar toch grappig dat ze allebei daar vandaan komen! Helemaal uit Schijndel!
Zit op de uni me te vervelenBetrapte mezelf er weer op dat ik naar stallen zat te kijken, zodat ik ankie terug kan halen. Niet zo verstandig nu
Donderdagavond naar Ankie
Nathalie83 schreef:Hinke schreef:
Oh dan hebben ze niet dezelfde moeder.. Maar toch grappig dat ze allebei daar vandaan komen! Helemaal uit Schijndel!
Zit op de uni me te vervelenBetrapte mezelf er weer op dat ik naar stallen zat te kijken, zodat ik ankie terug kan halen. Niet zo verstandig nu
Donderdagavond naar Ankie
Pien woonde voordat ze hier heen kwam in Rotterdam, dan is Schijndel stuk dichterbij
Kan me voorstellen dat je Ankie bij je wil hebben.. Lijkt me vreselijk zover uit elkaar
Peelie schreef:chelletju schreef:idd naomimak dat heb ik ook haflingers ook zelf gedaan. diverse paarden voor andere mensen ook zadelmak gemaakt enz. vind het zelf super
Tja en toch... een kwpner is echt anders dan een haf...
Ik hou er verder maar gewoon mijn mond over...
Peelie schreef:hahhahaha, ja anders ben ik zo weer de boeman...
pfff... ik ben sinds half 7 wakker.... gaat weer niet lekker met Kevin. Hij word uit huis gezet door zijn moeder.... :S mens is echt raar... Maargoed.
Kevin komt er wel weer uit...
Peelie schreef:chelletju schreef:idd naomimak dat heb ik ook haflingers ook zelf gedaan. diverse paarden voor andere mensen ook zadelmak gemaakt enz. vind het zelf super
Tja en toch... een kwpner is echt anders dan een haf...
Ik hou er verder maar gewoon mijn mond over...
Anna_Joy schreef:Zijn daar dan medicijnen voor Paulien? Dat het op zou knappen?
Lekker een weekendje weg met je vriend! Dan ben je er even helemaal uit![]()
En lisa heb je dan iemand op het hoog die je wel anders kan les
geven?