Als de DA zwart op wit wil zetten dat dit er al was en een verborgen gebrek, vooral doen! (doet Hermans echt wel trouwens).
Heb je rechtsbijstand? gelijk inschakelen en hun laten regelen! Kun je ook geen foute dingen zeggen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Peelie schreef:Nou als Nash 4 is en geudgekeurd mogen ze vast wel een keer samen op date? of niet?
Ja denk het wel ... als alles goed gaat met haar navelbreuk ... phoe wordt wel lastig zoeken voor een orignele naam met een N, vond de W als zo moeilijk.
Freya schreef:dekjes, halsters, zweetdekens.
Dekjes zolang ze maar niet boven de 25 a 30 euro komen en liefst van HH. Zweetdekens ook niet duurder dan 25 a 30 euro, zijn ze de mijne, als manlief niet mee gaat shoppen en halsters tot 10 euro. En echt alles slijt van de wasmachine ipv het dragen.
Heb zelfs Donna haar eerste 2 halsters nog, toen ik haar net had, inmiddels al weer 7 jaar geleden,bijna geen roest of iets dergelijks.
Ik heb de grote gangkast ingepikt, hahaha daar hangt en ligt alles wat maar met de paarden te maken heeft in. En heb nog een hoop ruimte over.
sheshe schreef:Ben niet echt van het bijlezen vandaag sorry.
Begin me een beetje boos te maken krijg namelijk een email terug dat Thunder bij hun nooit wat heeft gehad en dat ze dit onbegrijpelijk vinden.
sheshe schreef:Hahaha weetje wat ik nu als reactie terug krijg. Dat het zal komen doordat hij mij uitgeprobeert heeft en ik niet streng genoeg ben geweest. Waardoor hij nu zo doet.
Hij is juist harstikke lief en ik denk niet dat als hij denkt dat hij de baas is daardoor onregelmatig gaat lopen. Maar ze willen hem niet terug.
muppetmayo schreef:Niet mee akkoord gaan dan... Gewoon je geld terug.. Ze hebben je tenslotte al een keer belazerd...
HEt is een verborgen gebrek, ze moeten hem terugnemen...
Denk dat je het beste kan zeggen dat je je rechtsbijstand inschakeld, en dat je op hun advies wacht voor verdere stappen.. Weten ze ook gelijk dat je niet met je laat sollen...
muppetmayo schreef:Gewoon omdat ze je willen naaien...
Hij is goedkoper omdat er wat met hem was... Maar dat kunnen ze niet zeggen natuurlijk.
Morgen gewoon even rechtsbijstand bellen
Freya schreef:als je gevoel zegt niet doen, dan gewoon niet doen.
Je paardje kan na het dekken heel lief blijven, maar ook echt "hengstengedrag " gaan vertonen en denk dat je daar niet op zit te wachten.