jacqq schreef:ok.. vreemd dat ie t niet doet.. :S
--
omg ik moet alweer gaan doei doei
misschien tot vanavond.
jow miskien tot vanaamd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacqq schreef:ok.. vreemd dat ie t niet doet.. :S
--
omg ik moet alweer gaan doei doei
misschien tot vanavond.
jacqq schreef:haaii ben er weer![]()
.. als je ee nuttige foto op mn profiel vind mag je die van mij bewerken hoor![]()
.
t probleem van mn computer is dat ie te snel oververhit raakt. nu staat ie op een plaats met meer frisse lucht dus ik hoop dat ie niet meer uitvalt.
kekaro schreef:suussssiieeeee, ik tref ook eindelijk weer eens een bekend iemand hier
wat een beauty's !!! mooie paarden joh, vooral corland
kekaro schreef:suussssiieeeee, ik tref ook eindelijk weer eens een bekend iemand hier
wat een beauty's !!! mooie paarden joh, vooral corland
Horsii_mine schreef:jacqq schreef:haaii ben er weer![]()
.. als je ee nuttige foto op mn profiel vind mag je die van mij bewerken hoor![]()
.
t probleem van mn computer is dat ie te snel oververhit raakt. nu staat ie op een plaats met meer frisse lucht dus ik hoop dat ie niet meer uitvalt.
Er staat maar 1 foto in je profiel haha
kekaro schreef:succes met longeren kyrsel
en suusje met de honden !
ik ga hier nog even rondkijken
ik heb de laatste tijd alleen maar namen gezien die mij in ieder geval niks zeggen...
Wentos schreef:Hallo allemaal!
Gave honden Suus.. Maar Sacha heeft wel een enorm stuk uit de bank gehaald zeg
kekaro schreef:ze is erg mooi geworden !
en ja verbouwen is leuk als het klaar is
ik vind schilderen altijd wel leuk....een uurtje hahaha dan heb ik het wel weer gehad!
heb trouwens besloten dat ik maar gewoon post wat ik wil posten hier...neem aan dat de "goeie" mensen het wel lezen
morgenochtend vertrek ik naar parijs, 2 dagen maar dus ben zaterdag alweer terug