Kyrseltje schreef:haha nee een écht paard
wat zegt u???
een haf geen echt paard???

haha nee snap je wel hoor
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:haha nee een écht paard
Kyrseltje schreef:Maar nou ga ik écht naar bed!
Tot morgen misschien bij anne.. Doeeg![]()
Kyrseltje schreef:Maar nou ga ik écht naar bed!
Tot morgen misschien bij anne.. Doeeg![]()
Monica_86 schreef:weet wat het is meis, heb het net vorige week mee gemaakt... is heel erg klote
suusiejj schreef:jah man
en weet je wat het stomme is, vanmiddag tijdens een film, zat ik ineens te denken (ik zat met manon op me slaap kamer dvd te kijken) aan wat ik zou meenemen als me flat in de fik zou staan,
Ik dacht als eerst aan me dieren en ook hoe ik ze het snelst en veiligst buiten kon krijgen, dan nog me rijbroeken en paardenspullen, de rest maakt me eigenlijk niet heel veel uit dat kan ik miskien zo weer halen..
En op mn voordeur staat al een sticker met "stichting menodi" dat is voor de brandweermannen die weten dan dat er dieren in de woning zitten.
Monica_86 schreef:Jah denk ik ook welles, maar als er echt iets gebeurd neem je alleen dieren mee en verder echt niets hoor, dan heb je zo'n schrik en denk je maar 1 ding: WEG!
Monica_86 schreef:kga zo slapen, me broertje houd de wacht bij barry vannacht en wil mijn laptop
suusiejj schreef:ja nou vooral na dit weer ,. ik was al van plan morn me kamer op te ruimen maar nu doek dat zeker + een doos voor als het misgaat.. klinkt best triest he
Monica_86 schreef:zijn wel goeie foto's suus... maar wat een vlammen
suusiejj schreef:haha okedan kan jij ff goed slape
Monica_86 schreef:Nog een peuk en dan ga ik naar bedje... ga ik ROS lezen, staat artikel in over hoe je de manen van je paard het beste kan verzorgen zodat ze gaan groeien!!! Dus zeer interessant
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:haha okedan kan jij ff goed slape
haha jah... morgenvroeg weer buurvrouw kijken die gaat paardrijden![]()
haha
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Nog een peuk en dan ga ik naar bedje... ga ik ROS lezen, staat artikel in over hoe je de manen van je paard het beste kan verzorgen zodat ze gaan groeien!!! Dus zeer interessant
jaah inscannen
suusiejj schreef:ooooooooooh zo cool
ik wil morn op asje :-$