suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah zag nog een rode mijter wegrijden
ik riep nog maar hij hoorde me niet meer
wat een oetl*l
ik probeer het morgen weer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah zag nog een rode mijter wegrijden
ik riep nog maar hij hoorde me niet meer
wat een oetl*l
Lous schreef:Nou Suus dat ligt er een beetje aan, soms wel soms niet.
Dus vraag maar raak!!
Lous schreef:Die foto's zijn zker erg mooi, Monica
Lous schreef:Tsja moeilijk. Je hebt een uitkering, mag ik vragen hoe dat komt (mag je ook via pm laten weten hoor:)).
Ja en werk..
Is er iets wat je wel of niet mag/kan?
Monica_86 schreef:Lous schreef:Die foto's zijn zker erg mooi, Monica
Jah maar vind die fotoshoots vaak erg duur..
suusiejj schreef:ik heb toen eens gevraagd bij hypo nog wat
ze houden as in hun bestand als hij iets volwassener zou zijn zou hij een uitstraling hebben wat ze zoeken , op het moment dat ik wat foto's stuurde keek hij nog wat jeugtig
Lous schreef:hypofocus?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ik heb toen eens gevraagd bij hypo nog wat
ze houden as in hun bestand als hij iets volwassener zou zijn zou hij een uitstraling hebben wat ze zoeken , op het moment dat ik wat foto's stuurde keek hij nog wat jeugtig
Jah, leuk joh als iemand zulke foto's van je haf maakt
Lous schreef:Graag, anders moet ik zo terug zoeken. En wil je verder graag helpen
suusiejj schreef:oh super lijkt me zooo vet
en zeker heel wat die uitvergroot gaan worde
gewoon op mn geheugenkaart zetten
dan naar hema
en afdrukken maar zo gek duur is dat echt nietdat afdrukken dan
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:oh super lijkt me zooo vet
en zeker heel wat die uitvergroot gaan worde
gewoon op mn geheugenkaart zetten
dan naar hema
en afdrukken maar zo gek duur is dat echt nietdat afdrukken dan
Nee afdrukken niet, maar als zo iemand van je foto's gaat maken
suusiejj schreef:jaah snap ik
maja tis het wel waard
Lous schreef:Zohee wat een verhaal, achteraf denk je vast: Had ik dat maar anders gedaan!!
Maar ja wat gebeurt is, is gebeurt, helaas kunnen we de tijd niet meer terugdraaien.
Een andere stal zoeken geef ik niet als optie, is niet handig, vrij moeilijk en ik weet niet hoe het zit qua stalling bij jou in de omgeving.
Ik heb vorig jaar ook van een uitkering geleefd. Seizoenswerkloosheid, de Efteling is natuurlijk na de winterefteling 2 maanden niet open. Ik weet dus dat als je gaat werken, dat dat dan van je uitkering wordt afgetrokken.
* Misschien oppassen, of wat doen voor familie dat ze je toch kunnen helpen door een klein bedrag te schenken.
* Inschrijven bij een reclamebureau. Dan moet je soms dingen testen, erover praten en krijg je voor ong 2 uur ong 35 euro voor (weet niet of je dat bij jullie in de buurt hebt)
* In deze tijd kun je ook mooi zwarte piet spelen. Verhuur jezelf![]()
* Paardrijles in de buurt geven aan kleine kinderen.
Lous schreef:Sorry, maar ik ga er vandoor.
Mijn bedje roept, moet morgen weer vroeg naar school. Zit gelukkig in Breda, dus heb er gelukkige geen problemen mee als ze nog niet klaar zijn met de ravage van gisteren
Mensjuhs, welterusten en tot morgen!!!![]()
Lous schreef:Sorry, maar ik ga er vandoor.
Mijn bedje roept, moet morgen weer vroeg naar school. Zit gelukkig in Breda, dus heb er gelukkige geen problemen mee als ze nog niet klaar zijn met de ravage van gisteren