heb gelijk ff koekje van benee mee gejat

En nu moet ik echt frans gaan leren!

ken dr nog geen ene snars van..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kyrtjj schreef:bevriezings gevaar hier..
sunnyboy04 schreef:kyrtjj schreef:bevriezings gevaar hier..
By my ook
Omdat mn vader zn raam open had laten staan!
sunnyboy04 schreef:kyrtjj schreef:bevriezings gevaar hier..
By my ook
Omdat mn vader zn raam open had laten staan!
Stascha_kim schreef:mijn pa had de duer open gezet ik zo poedersuiker MONGOOL DICHT DIE FAKKING DUER BEN JIJ GESTOORD OFZO zegtie ohw sorry :p
sunnyboy04 schreef:Stascha_kim schreef:mijn pa had de duer open gezet ik zo poedersuiker MONGOOL DICHT DIE FAKKING DUER BEN JIJ GESTOORD OFZO zegtie ohw sorry :p
Reageer jij zo hectisch tegen je ouders/vader!
Stascha_kim schreef:Uhu luisteren zal diehahahaha zi reageerd die af en toe ook tegen mij ik heb geen moeder meer dus zeg maar vader
lotteluvah schreef:ik heb geen papa meer..
sunnyboy04 schreef:Stascha_kim schreef:Uhu luisteren zal diehahahaha zi reageerd die af en toe ook tegen mij ik heb geen moeder meer dus zeg maar vader
Je bent niet de enige, ik heb ook geen moeder meer
Is in 2003(toen ik in groep7 zat, zit nu op 3havo) overleden aan borstkanker.. is hierbij 39 jaar gworden! veel te jong voor zon lieve moeder![]()
mag ik vragen wat er met jou moeder is gebeurt?
Of wil je dat liever niet vertellen?
Mijn vder is ook best lief, mag vrijwel alles van hem![]()
zijn mn vriendinnen vaak wel jaloers om
sunnyboy04 schreef:lotteluvah schreef:ik heb geen papa meer..
Echt!..
Dat is raar he, met maar 1 ouder leven.. mijn vriendinnen kunnen zich daar nix van voorstellen..
sunnyboy04 schreef:Dat lijkt me zon raar gevoel, dat je moeder je niet meer wilt kennen..
Ik huil me af en toe kapot, in de hoop dat ik mama ooit nog mag zien..
Echt, ik ben mn puberteit bgonnen zonder moeder.. Dat is ook nix, heb 1 vader, 1 broer en 1 broertje..
En die begrijpen dat allemaal niet![]()