Fijn dat het rijden goed ging Stamper. Hoe ging je springles?
Zooo wat een water Mignonne!
Heerlijk zo'n paddock Tamara! Kunnen ze toch lekker naar buiten.
Vreselijke week achter de rug... Mn opa was vorig weekend overleden, dus het was echt een rare week. Kreeg niks uit mijn handen, kon me nergens op concentreren etc etc... Gelukkig dat Heidie me er zo door heen heeft gesleept

. Donderdag is hij begraven.
Gisteren ging het normale leven weer verder, zo raar maar opzich wel fijn. De tandarts kwam, Heidie was opzich wel braaf. Maar ze beet wel telkens op al die stangen en dingen die dr mond in gingen en dan liepen ze weer vast

.. Bleek dus ook dat er nog een stukje van haar wolfskies zat, deze is nu verwijderd. Ben benieuwd of ze nu ook makkelijker wordt met rijden want die wolfskies zat links en dat is ook haar lastige kant. Heb vandaag maar lekker met touwhalstertje gereden

.
Slappe lip door de verdoving

.
[ [url=m/W9DlU5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke foto's!
Springles ging super, vanuit de galop komt ze zelfs met haar passen uit!
In het begin nam ze alleen een balk mee, met de staander erbij jaja....
Maar ze begon moe te raken, dus moest haar vooruit rijden en ze sprong te vroeg, tja kan het haar niet kwalijk nemen.. Over 2 weken weer aangezien ik deze week helaas te weinig tijd heb! Dus als het goed is rijd mijn instructrische ook even deze week op mijn paard als ze wilt!

Gecondoleerd met je opa, weet niet of je het wellicht eerder al gemeld had, maar ik lees het nu pas!
Ben benieuwd hoe je paard nu gaat reageren onder het rijden na de behandeling!
[ [url=m/5cwxTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb de fotomeeting ook afgezegd, helaas. Maar heb er nu echt even geen zin in..
Zo hele update zo