En wow Charlotte... gaaf western maar helaas ligt dat niet voor mij weggelegd haha!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

plutolover schreef:Vandaag onderlinge wedstrijd gehad. Was 1 proef in de L2. Ging aardig wijken kon beter hij kan dit met les zo goed maar met de wedstrijd krijg ik het er niet uit.
De achteruit vind hij moeilijk vooral nagefelijk achteruit vind hij nog erg moeilijk normaal drukt hij z'n hoofd eruit en drukt hij z'n rug weg. Dit keer deed hij niet dus ik was super trots... Alleen meneer bleeft in z'n achteruit lopen hahaha.
En met cros was er een hindernis met takken. En meneer stond stil neemt een tak. Draait zich om ik weer terug draaien en toen sprong die alsnog
Foto's volgen

Zijn de pezen inmiddels niet meer dik? Ziet er ook goed uit op de foto's! Fijn dat het rijden met Jody ook goed gaat. Hoe gaat het met haar dracht?
Ben benieuwd naar de foto's.
Op Wes rijdt nooit iemand anders, dus hij zal ook wel behoorlijk eenkennig zijn. Ik vind het zelf overigens niet zo erg 
Stoppen op het goede moment is inderdaad heel slim. Ik probeer er ook altijd voor te zorgen dat ik op een goed moment stop, zodat het voor beide wel leuk blijft.
Niet zo heel lang, omdat ik moest werken (fijn, even een bijleepost maken op je werk
). Voor Wes was het wel even fijn om naar buiten te gaan, want de rest van de week hebben we alleen maar in de bak getraind. Morgen voor het eerst sinds een tijdje weer les. Ben benieuwd hoe het zal gaan
echt een haflinger grap
. Kunnen ook verkooptrucjes zijn, ik wil Wikke misschien later wel verkopen en voor mijzelf een jong springpaard kopen, weer een nieuwe uitdaging voor mijzelf. Maar hij gaat nu nog lang niet weg!
. In een rechte lijn afknippen is ook niet mooi.. Vlechtje er in dan maar
.
. Mooie lange benen heeft ie!
.
), Fijn zo'n stalgenootje! Ook fijn dat je een paard hebt waar dat mee kan. Vriendin/stalgenoot neemt Heidie ook wel eens mee naar het bos als ze met een groep moet rijden bijvoorbeeld, vindt dat zo leuk
.
.
. Volgende week vrijdag komt de tandarts, ben zo benieuwd
. En 29 november heb ik een fotomeeting
. 

.