Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

geweldig 

Haha ik verkoop ook geen spul
.
) maar ging haar proberen voedsel te weigeren, want ze is erg uit op snoepjes. Ze snapte het niet zo goed volgens mij
En telkens ging ze flemen
wat niet de bedoeling was en gister wel
. Opzich ging het wel redelijk maar ze vind het moeilijk om te wachten op haar stukje wortel ;p.. morgen even weer proberen

Weer heerlijk gereden met Angelina
Daarna nog op stal met Marena en Luna bezig geweest.. Maar man wat was het koud zeg brrr...
Ik wou dat ik kon rijden, bah
. Welke manege rijd je nu dan? 
. Maar ze krijgt niet zo vaak een snoepje dus die ene x dat ze het wel krijgt MOET ze natuurlijk haar kans grijpen
echt fijn.
Arash krijgt van mij altijd snoepies na het rijden en weet dat ook precies. Als ik het hoofdstel uit heb volgt ie me overal
Met kou zadel ik hem meestal in zijn stal af en dan leg ik de snoepjes op de vensterbank van z'n raam. Heeft wel ff geduurd voordat ie dat snapte
heb daar ooit eens een voltige demonstratie gegeven.. en een keer een wedstrijd meegeweest.. Maar wel fijn! Als ik weer mag rijden, ga ik waarschijnlijk bij die manege in Onnen. Moet ik nog overleggen enzo.
Ja die van mij krijgt soms snoepjes naar het rijden, ligt er maar net aan wat ik gedaan heb enzo
.
.

veel plezier allemaal vandaaaag

heerlijk... was de boom alweer zat hahahhhahahha muppetmayo schreef:Jody hoe breed is het zadel van Boy? Boy was ook erg breed toch?
mijn XXW boom wordt te smal van Daims... Eigenlijk te erg voor woorden