Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) muppetmayo schreef:Ook ik vind je neit drammerig hoor! Je hebt tenslotte al 2 weken gewacht!
Ik ben trouwens ook nog steeds op zoek naar een boomloos zadel... Lastig hoor!
Paulusjuh hoe is t nu met je Hafje? Kun je het verhuizen van je shettermeisje nog een beetje van je afzetten?

De helft is voor hooi en stro opslag en de rest voor onze spullen.

chipieke schreef:@Paulusjuh: wat een haf zeg
Hoefsmid is geweest, Zyta heeft in z'n billen gebeten![]()
Wij zijn bezig met onze zadelkamer te bouwenDe helft is voor hooi en stro opslag en de rest voor onze spullen.
Iemand ideetjes voor inrichting
2 hafjes (2 generaties) en een angaloaraabje
Peelie schreef:ja zat ik ook al aan te denken...
maar ik wil ook niet zeurderig dramerrig overkomen...
een ding weet ik wel zeker... dat ik niet meer dingen van barefoot bij hun ga bestellen... dan doe ik het wel via een ander punt.

Hinke schreef:Ga je het veulen houden peelie?
Die anglo arabier van jou is ook erg leuk. Wel weer heel wat anders dan een haflinger, heb je genoeg van haflingers?![]()
Zolang ik afhankelijk ben van pensionstallen ga ik geen 2 paarden houden, echt niet te doen! Heb je ze aan huis staan peelie?
Even een update van mijn nieuwe stal: ze staat inmiddels tussen de andere paarden, en ze heeft helemaal geen wonden of dikke benen gelukkig. Maar ik ben nog niet onverdeeld positief.. Elke keer als ik aankom komt ze naar me toe rennen, en dat doet ze alleen maar als ze het of niet naar haar zin heeft, of als ze onwijs honger heeft. Maar even afwachten hoe het deze week gaat...
Die ga ik over een paar jaar inrijden en misschien wedstrijden mee rijden.. Dat zien we dan wel. Mijn vader wil er graag mee gaan mennen.VivaLaVida schreef:Hier tussen de gebouwen in A'dam is het ook smerig weer...
'hopelijk word het morgen beter als ik vrij ben