Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jah beetje apart verhaal allemaal..
Vrijdag ga ik zeker bellenheb jij trouwens iets van een brace gekregen voor je knie?
ik kan mij herrineren dat me ex-leraar een brace had voor zn meniscushelemaal niks
Lous schreef:We hebben wel allemaal wat, de ene aan de knieeen, de andere aan de rug
suusiejj schreef:Lous schreef:We hebben wel allemaal wat, de ene aan de knieeen, de andere aan de rug
hahaha knie en heup nog altijd aan deze kant, vooral de heup, me ma komt binnenkort hier en die eist een onderzoek erna
ze kent dokter simmelink al 24 jaar dus hij mag zn hart vasthouwe
Monica_86 schreef:Groot gelijk!!
Monica_86 schreef:Hey maare Lous lust jij cola????
Lous schreef:Ja bij ons rug met uitstraling naar de heupen
En dan heeft Dorien die rare bobbel in haar been.
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Groot gelijk!!
Das al vanaf me ongeluk, ben er eens mee heen geweest en toen zei die de groei, toen zei ik "al 3jaar?". hij zei toen kan goed hoor,, nou is het jaar 4 haha en als het weer wisseld of het is goed koud dan begint het weer
Monica_86 schreef:Jah poedersuiker is dat, net of je dan afgescheept wordt ofzo
Lous schreef:Monica_86 schreef:Hey maare Lous lust jij cola????
Yep light en gewoon en Dorien alleen gewoon
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah poedersuiker is dat, net of je dan afgescheept wordt ofzo
ja zou je niet denken van iemand die je moeder 24 jaar heeft geholpen enzo
hij weet ook voor de rest wel zo'n beetje de belangrijkste dingen qua me ma die naar zierikzee vertrok enzo
suusiejj schreef:Lous schreef:Ja bij ons rug met uitstraling naar de heupen
En dan heeft Dorien die rare bobbel in haar been.
ooh joh, gaat ze togh wel laten nakijken he ?
Lous schreef:Afspraak is al gemaakt, eind november kan ze terecht.
Monica_86 schreef:Jah inderdaad, ma ach ik heb het niet zo op dokters, kweenie wrom
suusiejj schreef:Lous schreef:Afspraak is al gemaakt, eind november kan ze terecht.
pff laat zeg, doettie zeer? jeukt ie?
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah inderdaad, ma ach ik heb het niet zo op dokters, kweenie wrom
nja echt veel problemen heb ik er niet mee, opereren ook geen probleem , maar om nou te zegge dak er graag heen ga,.. nee niet echt
maar ook niet na de tandarts ookal heb ik geen gaatjes
Lous schreef:Hij doet zeer, drukt waarschijnlijk tegen haar zenuwen. Maar denk zelf dat ze niet eerder terecht kan.
Monica_86 schreef:Dat heeft dorien toch al een hele tijd? of zit ik nu fout
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Dat heeft dorien toch al een hele tijd? of zit ik nu fout
week niet ben al heel lang niet hier geweest had er geen behoefte aan
suusiejj schreef:heb btw wel behoefte aan een bolletje kaas