Ja Kyr, weet het niet.. Als ik het zelf zou doen zou het ook voor de eerste keer zijn..
Mja, eens moet de eerste keer zijn toch..?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

biancailona schreef:heej vraagje, wat was ook al weer de verklein link op bokt? Wil op een foto verkleinen net als avater zeg maar.
tot morgen! Kyrseltje schreef:Zij vraagt er volgens mij helemaal niks voor behalve dan wanneer ze scheermachine moet huren die kosten.
SmeeJ schreef:Ik ga een naaktratje nemen![]()
.
SmeeJ schreef:.
Deze is een beetje vreemd, maar ze zijn echt té leuk.
Anseltje schreef:Maar ik ga er weer vandoor, ff omkleden en dan maar aan werkstuk beginnenen daarna mn tekening afmaken..
haha) Kyrseltje schreef:Hierzo ook
Hektor krijgt een sexy trektor op zijn kont! Ik ga hem laten schere en dan laat ikeen simpel trektorretjes staan, ivm zijn bijnaam xD
dlientjuh schreef:
Kyrseltje schreef:Zouden jullie het aandurfen om je paard te laten scheren door iemand die 't voor het eerst doet?
ikke niet kyr Naomi_Haffie schreef:dan doe je dat ?![]()
ik hebeen hekel aan uitmesten, maar ik moet het nu toch maar zeer zeker gaan bij houde nals paadje weer terug komt uit de wei,
wij hebbben geen stro in de stallen liggen ,
maja moet morgen af, als ik niet doe kan ik stoppen met dat vak en volgende periode erbij doen
wordt een poedersuiker morgen!!!
naja eigen schuld... I know
Monica_86 schreef:heb nu al knallende koppijn en ogen die op springen staan... kan morgen nog wat wordennaja eigen schuld... I know