Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

'
hij mij meegevraagd naar Center Parks enz.. dus paar weken daarvoor weekeind daar.. allemaal leuk lief en aardig
zegt hij die maandag zo van: ja je bent me niet spontaan genoeg.. via msn !! noujah ik had echt zoiets van:
en er zijn zo zo zo veel mooie foto's uit gekomen... ik zal er zo een paar plaatsen! Susyb schreef:Viva,, wat een geweldige actie'
echt zoo dom.. ik had een jongen leren ontmoeten daar had ik bijna wat meehij mij meegevraagd naar Center Parks enz.. dus paar weken daarvoor weekeind daar.. allemaal leuk lief en aardig
zegt hij die maandag zo van: ja je bent me niet spontaan genoeg.. via msn !! noujah ik had echt zoiets van:
=O huh?
zo zat ik ook achter de computer..![]()
maarjah dus nog steeds geen jongen voor mij :S
Moneramoco schreef:Dank je!
Mijn eerste Haffie heb ik ook wat jonger ingereden, maar die was er gewoon aan toe. En achteraf ben ik heel blij dat ik het gedaan heb. Ze namelijk 2 toen ik haar kocht en 3 toen ze dood ging. Heb dus nog net wat kleine dingetjes met haar kunnen doen. Ik vind wel dat je een paard moet inrijden als ie er aan toe is, maar later is wel beter. En ik heb geen woeste dingen gedaan ofzo, hoor. Jouw paardje hebben ze gewoon echt laten werken en dat vind ik fout en heel zielig. Ik was lekker aan het tutten met haar. En deze Haflinger die ik nu heb was er gewoon niet aan toe voor z'n 5e. Op zich vind ik 3 echt de minimale leeftijd om wat kleine dingetjes te gaan doen. Sommige paarden hebben dat gewoon nodig. Op de een of andere manier merk je dat toch aan ze. Maar nogmaals, ik vind wel dat later beter is. Ook voor de toekomst zeg maar.
Eerst nog een beetje onwennig, en werd even achterna gezeten door een tinker maar nu heeft ze al vriendschap gesloten met een fries. Alleen die tinker blijft nog een beetje zuur doen. Ze was nog niet helemaal op haar gemak want ze bleef me vanavond maar achterna lopen en nakijken

Heb gisteren mijn zadelkamer afgewerkt
Zou ik aan de eigenaar vragen of ik haar elke dag eens mag losgooien? Die komen elke dag haar emmertje eten afgooien en dan zijn die weg... En dat doen ze dan ook alleen maar omdat wij geklaagd hebben bij hen dat ze nog maar 4x gekomen waren op 2 jaar tijd en het beest zag er echt heel erg uit. Hebben zelf de hoefsmid gebeld en eten gegeven, dus vond dat die mensen zelf ook wel eens wat mochten doen.
Susyb schreef:mensen ik wil even jullie meningwat vinden jullie van scheren van je paard over het algemeen.. maar ook bijv. bij haflingers en friezen

Van harte gefeliciteerd met je haffie!! En sterkte met je shetmeisje!! 
Heel veel beterschap, en maar "hopen" dat je snel geopereerd kan worden zodat je er snel vanaf bent!!
En écht een supergaaf topic heb je!! Heb snel gereageerd 
En aan de teugel hoeft ze nog niet, vind het zo kakkerigstomlelijkpannekoek van die jury's hé 
Hoe gaat 't met je broer? 

!! Maargoed, kregen savonds n SMSje van dr zus of we mee wilden naar 't ruiterhuis, wij:"
hoor tot morgenochtend!" Dus wij mee naar 't ruiterhuis, heb even springschoenen gekocht voor mijn mannetje. Hij trapte met schouderbinnenwaarts, travers, appuyeren en de keertwendingen zo op z'n achterhoeven en was 'n beetje zonde dus springschoenen komen nu goed van pas
En we hebben voor 't veulen van de zus van mijn vriendin dat in Maart geboren wordt een halstertje gekocht, en voor de moeder hetzelfde alleen dan maat FULL hihi
'T wordt een United veulen
Merrie is een Highline, da's dus iets minder maar hopen dat er een mooi en goed veulen uitkomt want het is wel een prachtmerrie(heel donkerbruin)! 
Heb ze gelijk maar eens op mijn hyves gezet
!!
Wil super graag een profielpimp, maar ja, geen flauw idee hoe
!!!
) ShenaBell schreef:mijn haffie is nu bijna 2 jaar
Van af welke leeftijd gingen jullie longeren met jullie haflinger?
( ben er nog niet mee bezig hoor)
wat is het rustig vandaag trouwens... jeetje mina