Lous schreef:Ja hier in de buurt heb je ook rubberen voor 40 euro. Maar heb niet genoeg geld, dus overal even noodoproepjes gedaan voor afdankertjes voor maximaal 10 euro.
haha jah indd
ik loop altijd op ouwe nikes bij amber

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Ja hier in de buurt heb je ook rubberen voor 40 euro. Maar heb niet genoeg geld, dus overal even noodoproepjes gedaan voor afdankertjes voor maximaal 10 euro.
dlientjuh schreef:nog even gs leren tot 12 uur
en dan bedje
weet je ik hou van slapen
doeg![]()
Monica_86 schreef:nou..... misschien koop ik die wel met de meeting
Lous schreef:Monica_86 schreef:nou..... misschien koop ik die wel met de meeting
Dat kan natuurlijk, over smaak valt niet te twisten
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hee moon, ja ik kreeg dus indd niksdenk nie dat het maandag beter is dus ga vol goede moed trug hahaha dokter stalking. ik mot nu weeer weg wat dingen doen, wel heel langzaam welleswaar maar het moet gebeuren
mensen rustig aan![]()
jah man dokters
Loop dus nu met een gescheurde meniscus (en kan zowat niks, niet bukken, traplopen e.d) zegt die dokter: maar je kunt toch wel gewoon lopen? ik zo jah! nou dan is het niet echt spoed. Moet ik pas 19 nov naar de orthopeedstom
suusiejj schreef:me ma vond dat ik terug moet morn, ze vroeg of me vingerafdruk blijft staan als ik erop druk, dit is niet zo, als het wel zo was was het vocht.. mja
kloten dat msn windows live messenger geen normale gesprekgeschiedenis heeft, anders had ik het hier wel neergekalkt mja
Lous schreef:He als je zo'n geblokt dekje koopt moet jij natuurlijk een van deze erbij kopen![]()
http://www.libella.nl/images/2623341.gif
http://www.libella.nl/images/2623340.gif
Lous schreef:Stom gedoe met die dokters
Monica_86 schreef:Lous schreef:He als je zo'n geblokt dekje koopt moet jij natuurlijk een van deze erbij kopen![]()
http://www.libella.nl/images/2623341.gif
http://www.libella.nl/images/2623340.gif
Je lijkt viet welIk kocht zaterdag dat halster en daar moest ik van haar dat dekje bijkopen omdat erbij hoorde
![]()
haha
maar nee die shirtjes vind ik niet leuk
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:me ma vond dat ik terug moet morn, ze vroeg of me vingerafdruk blijft staan als ik erop druk, dit is niet zo, als het wel zo was was het vocht.. mja
kloten dat msn windows live messenger geen normale gesprekgeschiedenis heeft, anders had ik het hier wel neergekalkt mja
Bel die dokter gewoon nog een keer, maak em helemaal gek, zodat ie wel actie onderneemt.
Jah die gesprekgeschiedenis
Lous schreef:Stom gedoe met die dokters
Lous schreef:Nee ik ook niet. Eerst leek het nog wel wat, totdat ik hem in de winkel zag liggen. Die gestreepte is en staat veel leuker![]()
Ben de laatste tijd al heel erg van de polo's geworden. Trui is ook wel dun, maar heerlijk warm.
Lous schreef:mmm ik schenk nog even een gals limonade in
Lous schreef:Suus met mij is alles okee. Druk met school en nog steeds stage aan het zoeken. Verder beetje bezuinigen met geld.....
Enne nog dik aan met Dennis
suusiejj schreef:jah heel lelijk, kopieer je het , moet je eerst in world zetten anders is het totaal niet leesbaar echt waar wat een kútdinglekker onhandig als je een lang stuk gesprekgeschiedenis door wil sturen blegh
jah zei me ma ook, ze vond maandag te laat, en overmorgen ist al vrijdag, anders kijk ik morn gewoon aan ofzo
Hoeist verder daar..
Hier verder wel goed, ga denk ik vrijdag kappe met J..
Nja en voor de rest beetje oogje op iemand die ik sinds kort ken, al een tijdje een maatje van Koen alleen,had ik die jonge eerder nog nooit gezien..
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jah heel lelijk, kopieer je het , moet je eerst in world zetten anders is het totaal niet leesbaar echt waar wat een kútdinglekker onhandig als je een lang stuk gesprekgeschiedenis door wil sturen blegh
jah zei me ma ook, ze vond maandag te laat, en overmorgen ist al vrijdag, anders kijk ik morn gewoon aan ofzo
Hoeist verder daar..
Hier verder wel goed, ga denk ik vrijdag kappe met J..
Nja en voor de rest beetje oogje op iemand die ik sinds kort ken, al een tijdje een maatje van Koen alleen,had ik die jonge eerder nog nooit gezien..
Jah maar weekend zit er dan ook nog weer tussen heh, dus als je veel last van heb zou ik sowieso vrijdag bellen...
Hier gaat alles goed![]()
Okay spannend![]()
Lous schreef:Morgen gaan we bioscoopje doen, weet nog niet welke film.
Dat zien we nog wel. Wil eigenlijk wel naar Alles is liefde. Maar denk dat Dennis heel eits anders wil, is niet echtz ijn genre.
Gaat hem gewoon ff overhalen
Lous schreef:Morgen gaan we bioscoopje doen, weet nog niet welke film.
Dat zien we nog wel. Wil eigenlijk wel naar Alles is liefde. Maar denk dat Dennis heel eits anders wil, is niet echtz ijn genre.
Gaat hem gewoon ff overhalen
suusiejj schreef:jah beetje apart verhaal allemaal..
Vrijdag ga ik zeker bellenheb jij trouwens iets van een brace gekregen voor je knie?
ik kan mij herrineren dat me ex-leraar een brace had voor zn meniscus