SmeeJ schreef:Hmm
Op speurders dan?
Zal eens kijken..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Hmm
Op speurders dan?
lotteluvah schreef:Advertentie op bokt/mp plaatsen![]()
lotteluvah schreef:Haha![]()
Ik hoop echt dat je snel iemand vind!
lotteluvah schreef:Ziet er goed uit kieriewiets!
Kyrseltje schreef:20 euro p. uur prive les.. dat is toch veel..
Kyrseltje schreef:pompidom.. We moeten vanaaf minstens de 20 halen! WIe doet er mee?
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:pompidom.. We moeten vanaaf minstens de 20 halen! WIe doet er mee?
ik maar waar zijn jullie?????
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:20 euro p. uur prive les.. dat is toch veel..
hier 12,50 per half uur...
lotteluvah schreef:Mijn mond valt open van verbazing![]()
Ik betaal zo 15 voor een half uur prive les als ik zou willen lessen.
Maar dan wel van een Z ruiter
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Mijn mond valt open van verbazing![]()
Ik betaal zo 15 voor een half uur prive les als ik zou willen lessen.
Maar dan wel van een Z ruiter
jah haha viet ik netzo hoor... stond echt zo huh
Kyrseltje schreef:Hoe kan ik ingodsnaam weer een instructrice vinden..Op marktplaats staat niks..
Kyrseltje schreef:Pffoee he, volgens mij heb ik dan toch geluk gehad met mijn 13,00 p uur..
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Hoe kan ik ingodsnaam weer een instructrice vinden..Op marktplaats staat niks..
Dat probleem heb ik ook, kan ook niemand vinden die aan huis wil komen
Kyrseltje schreef:hier! Ja ik ganiet tgen me zelf praten
Kyrseltje schreef:Opzich vind ik het niet erg als ik naar iemand toe moet, als het maar rijbaar is. k heb geen zin om elke keer voor les een half uur van te voren er heen te moeten.. 15 minuten is niet erg. Is hi gelijk ingestapt..
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Opzich vind ik het niet erg als ik naar iemand toe moet, als het maar rijbaar is. k heb geen zin om elke keer voor les een half uur van te voren er heen te moeten.. 15 minuten is niet erg. Is hi gelijk ingestapt..
had ik ook ging ik naar een dressuur en handelstal hier in dorp, was ik ruim een half uur onderweg (ter paard dan heh) maar wel lekker met in- en uitstappen
SmeeJ schreef:
hip he
Wij zaten zelf bij een stal, daar kon je naar de overkant lopen met het paard en dan zat er een onmeunige bak